Alla inlägg den 10 juli 2007

Av marremaja - 10 juli 2007 13:07

Svara på dessa frågor :D


1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Tycker du om mig?
5. Skulle du kunna pussa mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det!
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Vad påminner dig om mig?
10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
11. Hur bra känner du mig?
12. När sågs vi senast?

Av marremaja - 10 juli 2007 12:37

Första mötet på arbetsförmedlingen, och jag är i princip redan less på att vara där. Jag har fan ingen inspiration till att söka jobb. Fast jag måste ju, för nu börjar vuxenlivet :S

Jag vill att du gör det här, och det här, och det där, och glöm inte det till grejset del 1 och det där ska du ha med till grejs del 2.

NO THANKS.

Ovido - Quiz & Flashcards