Alla inlägg under maj 2007

=D

Av marremaja - 24 maj 2007 15:29

Om ca 1 h drar vi mot sthlm!!!!!


JAG MÅSTE PACKA KLART!


Och göra mat....!




 Jag är helt extas - snaaart Bulgarien!

Av marremaja - 23 maj 2007 23:46

Helt galet vad tiden har gått fort den senaste tiden, det är redan onsdagkväll och jag drar mot huvudstaden imorron, i hög hastighet eftersom det är jag som ska köra.


Jag har slängt alla kläder (iaf en del av det jag ska ha med) på min resväska och gjort en liten lista med vad jag borde ha med mig - det är hur långt jag kommit med packningen. Tur att jag bara ska justera projektrapporten och städa ur skåpet imorron, det ger mig lite tid över att packa klart vi drar.


Jag har tjatat och berättat om mina betyg för mamma hela dagen, hur förvånad jag är, för jag är VERKLIGEN förvånad.. över hur BRA dom är. Jag som aldrig varig så skolless som jag varit det här året, jag kan inte annat än tacka och ta emot när jag fått så mkt bättre än jag väntat mig xD


Näe, nu ska jag lägga in några fler låtar på Mp3:n och duscha... och kanske packa liiite mer. Och sen ska jag bums i säng! Har ju massor att hinna med imorron.


Och ni som far till Cypern nu snart: Emma och JP. Ni får ha så förbannat kul! :D

Av marremaja - 22 maj 2007 18:38

WOOOH, jag får MVG i Religion. Un-fucking-beliveble!

Av marremaja - 22 maj 2007 00:16

Okej, jag har kanske höga krav på mig själv. Men är inte det bra?
Fuck this. Jag har ju alltid velat vara bäst i allt... men jag antar att jag inte räcker till. Jag har inte räckt till för nåt det här året. Ångest...

Av marremaja - 22 maj 2007 00:10

För hela året har jag väntat på
Juni, juli, augusti
Allting verkar lättare då
Juni, juli, augusti

Av marremaja - 22 maj 2007 00:04

Och vill du därifrån så finns det ingen väg och gå,
för vem vill lämna en doft vår?
det är blommor som har fångat dig, fångat dig...

Av marremaja - 21 maj 2007 23:24

Sommaren kommer med stormsteg! Jag insåg idag hur grönt allting har blivit :)

Och är sommaren snart här betyder det att studenten snart är häääär. Och Bulgarien.. gosh. Jag är stressad, MEN ack så peppad ;)

Det enda jag har att göra denna vecka är att fixa klart alla jävla skoljobb, kolla så jag och Magda till 100% säkerhet har nånstans att bo i helgen, göra en annan sak, packa och MASSA MER! Känns kul.. längtar tills den här veckan är slut och vi sitter på ett bullrande plan påväg mot Bulgarien och en veckas tid av festande, wooohooo!


Hittade en map full med Gyllene tider låtar nyss, GUD vad jag älskar Gyllene tider, dom är verkligen sommar för mig :D


Well, vi hörs ;)


Av marremaja - 20 maj 2007 20:08

Fuck.. klockan är åtta och jag har ett prov att träna på och en rapport att skriva tills imorron... Men jag bara sitter här med en strumpa och min "I love N.Y tröja" och luktar allmänt äckligt, känner mig allmänt äcklig. Vilken jävla dag det var igår, men ska ALLTID äta innan man festar, det vet jag. Men gjorde jag det? Äh, ni vet nog svaret på den frågan.

Sittandes som två muppar på navet letade vi som fan för att hitta en förfest, men det började se mörkt ut. T.o.m våran "nöd förfest" gick inte att gå på, för den existerade inte den kvällen.

"Navet?! Ni kan ju inte sitta på navet.. sätt er vid ån!"

Det började luta åt ån när vi fick vår räddning av en kille vi träffade för några helger sen. Förfesten bestod av ett gäng killar som hade druckit sen 10 på dagen så de var väl inte direkt pigga ;) Men två av dom var iaf trevliga, sen var det en tönt där som jag bara ville smälla till. GAH.

Vi hinkade i oss det vi hade... eller snarare det DOM hade. Jag kände mig helt lagom och bra tills vi skulle dra... jag minns att vi gick därifrån men inte ett skit efter det. Vi, eller jag, blev utkastad från 360 efter 30 min, men hann komma med på nån vimmelbild.. jag hoppas verkligen att dom raderade den om jag såg ut som Emelie sa ;P

Resten av kvällen gick vi tydligen bara omkring på stan.. jag spydde och drack vatten. Weho. Jävligt typiskt mig, HATAR när jag blir för full.. och som Emelie sa "Jag har aldrig sett dig så full". Jag kunde inte ens gå eller stå själv. Hade ramlat ett antal gånger och det känns idag :P


Men men, nu ska jag plugga och vara duktig.

Ovido - Quiz & Flashcards