Alla inlägg den 14 maj 2007

Av marremaja - 14 maj 2007 17:40

Idag försov jag mig.... och jag skulle göra muntliga svenska nationella. Jag körde som vanligt som en tok till skolan och knackade försiktigt på dörren när jag stod utanför mitt klassrum, kändes ju bra att hon släppte in mig iaf :P

Jag hade missat två av de som redovisat. När det var min tur att babbla var jag faktiskt inte supernervös, helt sjukt vad jag har utvecklats på den biten under min tid på GB. Och det gick bra, pratade ca 5 min om Modern kommunikation; mobiler och Internet.

Tro det eller ej, jag fick MVG ;) Och så fick jag veta att jag fick MVG på svenska nt. skrivningen också :D Wohooo!


Sen var jag faktiskt koncentrerad på religionen och på fotografisk bild stannade jag lääänge och jobbade. Åkte hem 16.20 aldrig lämnat skolan så sent nångång tror jag ;P


Nu ska jag snart käka tacos.. hihi. Och sen börja plugga till provet i Bengts kurs... ;/

Ovido - Quiz & Flashcards