Alla inlägg den 10 maj 2007

Av marremaja - 10 maj 2007 18:28

Nu är jag hemma i "kalla" sverige igen. Okej, även om det inte är kallt för att vara norrlandsvår så var det bra mycket varmare i USA.


USA.. Guuuud vad jag saknar USA. Har aldrig träffat så underbara människor som där, får ni chansen att åka dit, GÖR DET!

Jag pallar inte att skriva om allt som hände där eftersom jag var där två veckor.


Väl hemma i verkligheten igen känner jag mig alldeles för stressad.. orkar inte tänka. Orkar inte vara vaken. Men jag har två prov att plugga till som jag ska ha imorron. Jag kan inte ett skit... eller, jag har ju knäppt massa kort, och framkallat (ni kanske fattar att det är fotografisk bild jag snackar om), men det är en sak att göra det, och en annan att skriva om allt. Jag kommer glömma vad allt heter. Men förhoppningsvis får jag iaf G. Jag skulle bli mer än lycklig om jag kunde få det. Haha, jag har verkligen förändrats, förra året hade jag kanske nöjt mig med VG... synd att vi inte skulle göra proven då.


Aja, nu ska jag käka och sen är det plugg plugg plugg!

Och efter det ska jag umgås med Emelie :D Om jag får nån tid över vill säga :P

Ovido - Quiz & Flashcards