Direktlänk till inlägg 17 mars 2008

VILKEN IDIOT!

Av marremaja - 17 mars 2008 19:55

- Hej, jag heter Nånting (kommer inte ihåg vad han sa) och söker Marianne.

- Ja, det är jag det.

- Jag ringer från (nåt sjukhusgrejs).. Cancer och diabets är ju två sjukdomar som börjar bli mer och mer vanliga här i Sverige, det är väl sjukdomar du känner till antar jag?

- Ja..

- Så jag hade hoppats på att du ska hjälpa oss att få forskning att gå framåt..

- Jaha, på vilket sätt?

- Ja att bidra med pengar till forskningen.

- Ja.. Alltså, min mamma bidrar med massa pengar till alla möjliga saker.. Så jag tror det räcker så.

- Din mamma? ... Du är inte typ 50-60 år då?

- NÄE, vaddå låter jag som det?!

- Ja...

- Men jag är förkyld!

- Men det är du som är Marianne?

- Ja?

- Ne men jag menar, det är ju bara gamla människor som heter Marianne.

- Jasså, du säger det?

- Ja..

- Jag är 19!!!

- Men jag kanske borde ringa när din mamma har kommit hem då?

- Det är nog ingen idé att du gör det.

 
 
Ingen bild

Tom

17 mars 2008 20:34

Haha, ja det var ju jävligt snällt...

 
Magda

Magda

20 mars 2008 00:21

Hahahaha! Jag dör var roligt ;P

http://MagdalenaW.blogg.se

 
Ingen bild

Förbisurfare

23 mars 2008 17:48

"det är ju bara gamla människor som heter Marianne" LOL

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marremaja - 30 mars 2008 22:54

Yes, p.g.a vissa omständigheter kommer jag nu sluta blogga... För alltid!!     Adjö då på er kära läsare! ...

Av marremaja - 25 mars 2008 23:41

Klockan är inte mycket, men jag är ändå helt död.. Kanske inte konstigt med tanke på helgen, men ändå! Har ju massor att göra nu, packa och fixa musik och jag vet inte allt :P Dumt att skjuta upp det nå längre nu kanske.. ...

Av marremaja - 25 mars 2008 15:24

SJUUUUUUKT kul jag har haft sen i torsdags iaf!   Ja, så, torsdag var det studentfest i Sundsvall. Förfestade och hade svinigt kul hos Jonte. Haha, jag vet inte allt som hände där, men jag och Emelie var relativt flummiga iaf ;D Väl nere på krogen da...

Av marremaja - 19 mars 2008 22:34

Hög musik är bra ^^,

Av marremaja - 19 mars 2008 21:03

I thought my heart had learned its lessonIt feels so good when you start outMy head is screaming get a grip, girlUnless you're dying to cry your heart out   It's too clicheI won't say I'm in love   ...

Ovido - Quiz & Flashcards