Alla inlägg den 19 mars 2008

Av marremaja - 19 mars 2008 22:34

Hög musik är bra ^^,

Av marremaja - 19 mars 2008 21:03

I thought my heart had learned its lesson
It feels so good when you start out
My head is screaming get a grip, girl
Unless you're dying to cry your heart out


It's too cliche
I won't say I'm in love


Av marremaja - 19 mars 2008 16:39

Mamma: (kommer in genom ytterdörren) Wow, vilken service det var här då.

Jag: Vad?

Mamma: Dörren var låst, men nyckeln satt i på utsidan så jag slapp ta upp mina.


Jag börjar bli senil :O

Av marremaja - 19 mars 2008 14:54

Glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad.


Jag är en hemsk människa, men ändå glad ^^,

:(

Av marremaja - 19 mars 2008 12:08

What to say? Jävla skit att Modo förlorade igår... Var helt inställd på att det skulle bli vinst och i första perioden blev jag mer säker, men icke. Helt stört alltihop.

Men men.. det kommer ju en nästa säsong ;) Annars var det roligt som vanligt att åka med Jocke =)


Idag har jag bara hunnit med att kolla på Gossip girl sen igår, fan att det blir uppehåll nu!!! Vad ska man då kolla på? :( jaja, min mage skriker vilt efter lunch nu...

Ovido - Quiz & Flashcards