Alla inlägg den 3 mars 2008

Av marremaja - 3 mars 2008 19:20

Jag har jobbat i princip varje helg (förutom jan) sen början av augusti 07. Det är egentligen nåt jag aldrig trodde att jag skulle klara, och nog har jag missat en hel del saker jag gärna velat göra med kompisar och dylikt (julgala, ånge, övrigt festande, dop, skyltsöndag.. ja allt som varit mellan tor-sön), men om jag har kunnat har jag inte missat chansen; åkt till sundsvall ett antal gånger direkt efter jobbet för att sedan åka tillbaka så fort jag vaknat dagen efter i princip, samma med Kramfors. Tror inte det är nån helg jag bara varit hemma, helt seriöst. Så då kan man ju undra om min mamma har rätt, är jag galen? Eller är jag bara normal som vill kunna ha kul trots att jag har dom sämsta arbetstiderna man kunnat ha nästan.. Från början trodde jag att jag gjorde det bara för att jag inte ville tappa mina vänner (eftersom dom jobbade när jag var ledig på vardagarna), men det är itne bara därför.. jag har kommit på nu att det också är för att jag är självisk och vill ha en ungdomstid att minnas! Så jag verkligen kan tänka tillbaka och le. Jag tror iaf att jag har lyckats än så länge, nu är det bara Sundsvall som fattas ;)

Av marremaja - 3 mars 2008 11:12

Besökte Emelie och hennes tillfälliga inneboende Jocke krogen igårkväll, fick dock åka hem vid midnatt redan då mina ögonlock vägrade hålla sig uppe mer än 1 sek åt gången.. jaja. Somnade alltså ganska tidigt för att vara moi och vaknade för ca 40 min sen. Känns rätt skönt ändå ^^,


Sitter just nu och lyssnar på melodifestivallåtar, vad ska man säga? Är ju faktiskt några låtar som är riktigt bra. Ele är helt såld på Frida - Upp och hoppa xD Hon har faktiskt mysig röst.. Tänker på min och Emelies roadtrip när jag hör hennes kändaste låt Dunka mig, vi hade så kul åt den.

"Varför känns det då som att jag har blivit påsatt av en elefant?"

Ovido - Quiz & Flashcards