Alla inlägg den 15 maj 2007

Av marremaja - 15 maj 2007 20:53

Nu är jag på den lägsta nivå man kan hamna på

och jag börjar undra hur det här egentligen ska gå

Varför har ingen öppnat mina ögon tidigare?

Då hade jag kunnat lösa det här så mycket smidigare

Jag är ett kräk, ett svin, en långhårig äcklig sak

Faller du för mig bör du fundera på vad du har för smak

Stick när jag säger hej, akta er för mig!


//diktarN


Av marremaja - 15 maj 2007 19:40

Jag har sjunkigt på en så låg nivå, som jag inte ens trodde jag skulle hamna på.

"Men Marre fattar ju inte vad hon gör"

Det är mycket möjligt... Men nu har ni ändå öppnat mina ögon. Jag är ett sånt jävla svin. Trodde aldrig det här om mig själv. Men nu ska det iaf få ett slut. Imorgon. Inte en dag senare, för imorgon är ändå flera månader försent redan.


"Marre är som Morris. Hon flänger runt, yrar omkring och drägglar. Är sällskapssjuk, flummig, följer efter överallt, hårar och går in i saker." - Nina


Av marremaja - 15 maj 2007 11:50

Jag är rädd för att jag inte kommer ha lika mkt flyt idag som jag hade igår... har suttit och pluggat inför Löneadminmistrations provet sen jag klev upp, och jag fattar inte ett skit. Eller okej, vissa saker fattar jag. Men jag kommer aldrig kunna komma ihåg dom :S

Ovido - Quiz & Flashcards