Alla inlägg den 17 maj 2007

Av marremaja - 17 maj 2007 02:23

Nina - "Aaaj, oooh"

Marre - "Men vart har du hålen då?"

...

Marre - "Nu blöder det.."

Nina - "Men torka bort det bara"

Marre - "Vart har du bakdelen?"


(HAHA, vad som hördes när jag och Nina stod inne på toan och jag skulle sätta in hennes örhängen :D)


Fy faaaan vilken bra kväll det har varit på bowlingen:

Kom dit och örhängesituationen var det första som hände, dock var det inte nu förrän efteråt vi kom på hur kul det var!

Det skulle vara modevisning på bowlingen, så vi gick omkring och spanade efter några bra platser, och tillslut hittade vi dom; MITT framför där som gick.. på barstolarna vid dansgolvet ;D Vi satt där som några kungligheter och kollade på när alla andra platser blev fullare och fullare. Vi bestämde oss ganska sanbbt för att gå och hämta mat. Det fanns väärsta mycket att välja på, och vi insåg att vi skulle behöva gå två gånger för att få plats med allt på tallrikarna.

Vi satt och lät HELA tiden "MMmMMmmm va goooott"

När jag ätit upp det första, och Nina inte hade det började jag bli otålig.. Plötsligt släckte dom ner en hel del på bowlingen..

Nina - "Jag tror det börjar nu!"

Marre - "Meeen, jag ville ju ha maat"


Jag orkar inte skriva om alla roliga saker som hände med maten, men kul vare! Och modevisningen var ascool :D Killarna som var modeller från Kramfors var typ dyngraka, speciellt en av dom, han kunde knappt gå. Och så var det en kille som Nina kände, så han gav henne en mössa från jeans..euhm.. nånting.. jeanskällaren tror jag det hette :P

Sen nästa gång han kom hade han nån påse, och Nina tjoade så kollade han på oss och jag typvisade att jag ville ha påsen. han bara "vill du verkligen ha påsen?" Och jag värsta glatt: "Jaaah"

Det var 14 kondomer, några ballonger, ett klistermärke och en kapsylöppnare i den ;D

Och en av dom andra modellerna gav Nina en påse, han vääärsta flörtade med henne hela tiden :D Skitkul! Ele var så himla duktig som modell också. Vi skrek och hejjade när hon kom in, då fick vi igång resten av publiken också. Jag är så stolt över henne ;)

Efteråt var det iaf nattklubb med dansgolv och allt. DJ'n var grymt jävla bra, och jag och Ele dansade linedance till "I don't feel like dancing", folk applåderade efteråt ;)


Aja, sammanfattningsvis var det en skitkul kväll verkligen!

Nu ska jag nog sovaaah!


Ovido - Quiz & Flashcards