Alla inlägg den 21 januari 2008

Av marremaja - 21 januari 2008 20:33

Sitter och skriver med en kille på Nightlife och han tycker att jag ska jävlas med Emelie. Hon har nämligen somnat bredvid mig här på soffan.. och tydligen om man stoppar handen på den som sover i vatten så kissar dom på sig. Men jag tänker inte vara elak... mest för att jag är rädd att hon ger igen nån gång xD Och så vill jag inte ha kiss i soffan...

Av marremaja - 21 januari 2008 02:02

Det finns idioter i alla hörn. Vem har gjort en användare på nightlife och tyder på att hon är nån av mig eller Emelie? Jävulskt moget, haha!

Av marremaja - 21 januari 2008 01:01

Ibland önskar jag att jag hade ett astråkigt liv. Bara satt hemma på helgerna, bara hade en vän att umgås med, inget internet eller nånting. Bara vara helt osynlig i princip.. fatta va skönt det skulle vara!


Jaja, men nu ska jag försöka sluta klaga och tycka synd om mig själv. I veckan ska jag försöka göra nåt kul....

Nä jag kan inte sluta klaga, VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG?! Jag orkar inte med mig själv, gör mig normaaaaal!



Det är som att jag vill förstöra för mig själv.

Av marremaja - 21 januari 2008 00:13

Jag var ju så JÄVLA duktig, varför slutade jag vara det?! På sätt och vis önskar jag att jag blir alkoholförgiftad och blir allergisk av det eller nåt...

Men det jag kommer ihåg av denna helg var ju rolig iaf.. Sundsvall i fredags var riktigt sköj! inte så oväntat med tanke på att jag och Emelie är radarparet, och vi har aldrig tråkigt ;)

Personalfest igår :) Kan inte nån bara klappa till mig nästa gång jag druckit för mycket? Det är några timmar där som bara är helt borta, skitkul verkligen. Jag vet ju inte om jag gör nåt dumt, och det är det som är så jobbigt. Vakna dagen efter och inte ha en jävla aning...

Ovido - Quiz & Flashcards