Alla inlägg den 28 februari 2008

Av marremaja - 28 februari 2008 22:22

I'm better off alone
For all that you have done
And I know what I want
And that ain't what you got

Av marremaja - 28 februari 2008 22:11

 Hemkommen från en väldigt litet äventyr i Uppsala/Vallentuna tis-ons. Jag följde med Nina och Fia, mest för att Nina inte riktigt skulle orka köra hela vägen själv. Dom stannade i Uppsala och sen körde jag vidare till Vallentuna och träffade Jens :D Helt galet hur mycket han betyder för mig! Blev arg på mig själv för att jag hade glömt hur kul det är att umgås med han :)

For tillbaka till Uppsala dagen efter (ons). Nina och c.o tog bilen och släppte sedan av mig mitt i Uppsala. Följande 5 timmar gick jag själv och shoppade som en dåre ;) Medans dom var på begravning... Vägen hem var rätt komisk xD Nära dödenupplevelser bl.a :O


På MAX's drive in.

Jag: Jag vill ha en sån där Delifresh kyckling meal...

Högtalar killen: Vill du ha sallad och ramlösa som följer med också?

Jag: VA?

Högtalar killen: Vill du salladen och ramlösan också?

Jag: Nääääe!

Högtalar killen: Vad vill du ha då?

Jag: Strips och cola :D

Haha, inga nyttiga saker för mig inte :O



Nu sitter Tom på planet mot Thailand... jag vill också utomlands :(


Ovido - Quiz & Flashcards