Direktlänk till inlägg 4 juli 2007

....

Av marremaja - 4 juli 2007 19:22

Vad...
Hade du på dig idag?: Bikini, vitt linne, en jeanskjol och tofflor som glider av foten i princip när det blir varmt xP

Har du gjort under dagen?: Se inlägget under, hähä. En jävla massa iaf!
Har du för frisyr?: En slarvig hästsvans..

Ska du göra innan dagen är slut?: Packa inför Gatufesten och kolla på Men in trees

Har du inte hunnit med idag?: Göra myggen till en utrotningshotad art!
Ska du göra imorgon?: Supa skallen av mig (nästan iaf) på Gatufesten :D
Vill du göra i helgen?: Jag SKA festa, äta nudlar och bara ha det allmänt bäst på Gatufesten xD
Är allra bästa med dig?: Det mesta va? ^^, Ne, men kanske att jag både kan prata och lyssna? :P

Ogillar du hos dig själv?: Att jag kan förstöra mina kompisars utekvällar genom att dricka för mycket så dom måste ta hand om mig :/ Eller, dom måste väl inte, men dom är så snäll att dom gör det iaf ;)


När...
Vaknade du i morse?: 10 och 12.. ca..
Är du rädd?: När jag ska åka en brant rutchkana.. huga. Och när jag har spindlar på mig/i närheten av mig.
Grät du senast?: Imorse faktiskt..
Skrattade du senast?: Idag, minns inte åt vad, men jag skrattar väl i princip nån gång om dagen ;P
Gjorde du senaste något du egentligen inte ville?: Euhm, svår fråga. Vet faktiskt inte.

Gav du en komplimang senast?: Till Emelie idag, för hon var jättefin i håret :)

Vem...
Kramade du senast?: Jag kramade Emelie igår när hon ÄNTLIGEN kom tillbaka till Solle :D

Saknar du?: Finns några.
Vill du spotta på?: Fan va svår fråga :S Ibland vill jag spotta på folk som har snygga bilar.. nog för att jag också ha en snygg bil ^^, Men lite avis blir man ju!
Skulle du vilja se ut som?: Haha, skulle vara lättare att fråga vilka som vill se ut som moi ;D
Gjorde dig arg senast?: Pappa är väl egentligen den enda som gör mig arg.


Antingen eller..
Glass eller godis?: Glass
Morgon eller kväll?: Kväll/natt ;)

Skidor eller pulka?: Euhm, skidor tror jag.. har inte åka pulka på flera år :P

Julafton eller födelsedag?: Julafton
Häst eller hund?: Ingen av dom! Eller okej... hund.
Hjortron eller blåbär?: Hjortron
Sola eller bada?: Sola (jag är sån badkruka)
Röd eller blå?: Blå

Kan du...
Simma fjärilsim?: Haha, har försökt någång, men tror inte jag är nån supersimmare xD
Stå på ett ben?: Eh, ja :P
Sjunga riktigt höga toner?: Men självfallet..hrm
Rita snyggt?: Icke!
Baka?: Ja
Göra volter?: har gjort en liten jävel på Nikes studsmatta för två år sen :D
Hoppa upp på en häst med sadel?: Jao, det kan jag.
Ditt eget mobilnummer?: Man hinner lära sig när man haft samma nummer sen i 6:an

Har du...
Pallat äpplen?: Kan man palla från sig själv? 

Tagit en främling på rumpan?: inte med vilje iaf :P
Tappat något värdefullt i toaletten?: Nä..

Sett en hel porrfilm?: Nope
Skrikit åt en lärare?: Haha, med tanke på hur man var i nian så.. ja.
Förlorat någon nära vän?: Nej
Varit i Asien?: Japp, Japan ^^,
Kysst någon och sedan ångrat dig?: Jodå!

 
 
Ingen bild

Emmis

4 juli 2007 21:18

hihi.. Syns vi på gatu eller? Jag blir din dejt hem om jag inte hittar någonstans att sova! SÅDESÅ!! Du har inget val!! Ha så kul på torsdagen! PUSS

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marremaja - 30 mars 2008 22:54

Yes, p.g.a vissa omständigheter kommer jag nu sluta blogga... För alltid!!     Adjö då på er kära läsare! ...

Av marremaja - 25 mars 2008 23:41

Klockan är inte mycket, men jag är ändå helt död.. Kanske inte konstigt med tanke på helgen, men ändå! Har ju massor att göra nu, packa och fixa musik och jag vet inte allt :P Dumt att skjuta upp det nå längre nu kanske.. ...

Av marremaja - 25 mars 2008 15:24

SJUUUUUUKT kul jag har haft sen i torsdags iaf!   Ja, så, torsdag var det studentfest i Sundsvall. Förfestade och hade svinigt kul hos Jonte. Haha, jag vet inte allt som hände där, men jag och Emelie var relativt flummiga iaf ;D Väl nere på krogen da...

Av marremaja - 19 mars 2008 22:34

Hög musik är bra ^^,

Av marremaja - 19 mars 2008 21:03

I thought my heart had learned its lessonIt feels so good when you start outMy head is screaming get a grip, girlUnless you're dying to cry your heart out   It's too clicheI won't say I'm in love   ...

Ovido - Quiz & Flashcards