Alla inlägg den 7 september 2007

Va?

Av marremaja - 7 september 2007 22:05

Vad var det jag tänkte förut? Jo, att jag gillar att jobba i restaurangbranschen för att jag gillar att träffa trevligt folk.

Idag har säkert mer än hälften av dom var där på dåligt humör och klagade som VANLIGT på priser och dyligt. Men hallå, det är inte jag som har satt priserna och det är inte jag som kan ändra dom.

"Va? 10 kr för pizzasallad?! Den ingår iaf överallt i Sollefteå OCH Sundsvall.."

"-10 kr i serveringsavgift?! Ni måste vara dom enda som har så...

- Nej, det är jag ganska säker på att vi inte är.

- Jo, ni är dom enda...."

"TRAGISKT, hur kan ni ha 10 kr i serveringsavgift?"

"KAFFET SKA INGÅ I MATEN, så var det förut..."

"-Så var det förut, så var det förut, så var det förut, så var det förut....

- Ja, men det är nya ägare nu"


Tur att dom jag jobbar med är trevliga och att ändå dom flesta kunder oftast är riktigt trevliga dom också. :)

Ovido - Quiz & Flashcards