Alla inlägg under januari 2008

Av marremaja - 7 januari 2008 01:53

Det har varit fest hela helgen i princip och jag har nästan fallit tillbaka på min dåliga nivå... Men jag är medveten om det så jag ska skärpa mig nu.

Kramfors i fredags och Sundsvall i lördags. Nice som satan!



Av marremaja - 4 januari 2008 16:49

Nyår har passerat, och det var en BRA början på detta 2008!

Hemmafest en bit utanför Sundsvall med helt underbart roliga och härliga människor :)

Pussbilder, rensning av kylskåp, kaos, skumpa, skratt, "fitta" & "kuk", hångelparty?, toabesök, gräddkalas på en som däckat även kort tagna med han ;)

 Det var kul hur som helst ;D


Denna helgen är alltså min första lediga helg på 4 månader. Hade väärsta planerna med både Nina och Emelie, men vad händer inte idag? BILEN SLUTAR FUNKA. Jag blir så less... började seriöst grina när jag insåg att jag inte skulle kunna ta mig till varken Kramfors eller Sundsvall. Men jag har inte haft en ledig helg på så länge och jag vill ha KUL.

Tack och lov kommer mamma till räddning, så jag får låna hennes bil :)


Ovido - Quiz & Flashcards