Direktlänk till inlägg 26 september 2007

If I could, then I would.

Av marremaja - 26 september 2007 23:27

Andra gången på 3 dagar som jag lagade middag. Snart är jag väl helt redo för att flytta hemifrån. ;)


Var ner på bowlingen idag för att skriva in mina timmar när jag uppdaterat deras hemsida, men det slutade med att jag fick ta med hela lappen hem för att kolla hur mycket jag har jobbat egentligen. Har noll koll som vanligt.

Sen har jag gjort nåt jag borde gjort för lite mer än ett år sen: Tagit foto till körkortet. I'm very proud of my self!


När Ele hade slutat jobba for vi till mormor och morfar för att hälsa på. Kändes konstigt att åka den vägen nu och stanna vid dom redan... Hur som helst tog vi några höstkort där som blev ganska bra faktiskt! Men vi kom fram till att vi hade fel färger på oss, blått och vitt är inga riktiga höstfärger inte.

Ele har även visat hennes OCH 2 andra personers alla kort från ungern. Bara Ele hade över 400 kort, men jag blev så avundsjuk när jag såg dom. Vill också fara iväg och träffa nytt roligt folk. Hon verkar ha haft så kul. Och jag är ganska säker på att jag inte skulle ha lika mycket hemlängtan som hon hade..



 
 
Ingen bild

Mimz

4 oktober 2007 19:59

Naaw - congrats bruden! Bättre sent än aldrig, jag vill se resultatet! :D Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marremaja - 30 mars 2008 22:54

Yes, p.g.a vissa omständigheter kommer jag nu sluta blogga... För alltid!!     Adjö då på er kära läsare! ...

Av marremaja - 25 mars 2008 23:41

Klockan är inte mycket, men jag är ändå helt död.. Kanske inte konstigt med tanke på helgen, men ändå! Har ju massor att göra nu, packa och fixa musik och jag vet inte allt :P Dumt att skjuta upp det nå längre nu kanske.. ...

Av marremaja - 25 mars 2008 15:24

SJUUUUUUKT kul jag har haft sen i torsdags iaf!   Ja, så, torsdag var det studentfest i Sundsvall. Förfestade och hade svinigt kul hos Jonte. Haha, jag vet inte allt som hände där, men jag och Emelie var relativt flummiga iaf ;D Väl nere på krogen da...

Av marremaja - 19 mars 2008 22:34

Hög musik är bra ^^,

Av marremaja - 19 mars 2008 21:03

I thought my heart had learned its lessonIt feels so good when you start outMy head is screaming get a grip, girlUnless you're dying to cry your heart out   It's too clicheI won't say I'm in love   ...

Ovido - Quiz & Flashcards