Direktlänk till inlägg 29 september 2007

Back on track

Av marremaja - 29 september 2007 15:38

Igår när jag slutat jobba ringde jag Emelie och vi började smida lite planer vad vi skulle roa oss med under kvällen. Det hela slutade med att vi drog till Sundsvall och gick på krogen ;) Men hör och häpna, vi var nyktra!


"Jaha... vad fan gör man när man är nykter då..?"


Men kvällen blev riktigt lyckad! Såg några riktiga hunkar och en jättesöt kille började prata med mig, tyvärr var vi tvunga att gå ut och ta luft och jag tog aldrig hans nummer. Såg han inte mer heller... kanske inte var så konstigt med tanke på att det blev fullsatt, så det var mucho folk :D


Roligaste under kvällen: Nån kille från Bergsjö började dansa med Emelie.. Han ställde sig bakom henne, tog hennes händer och viftade omkring med dom i luften medans han sjöng med till en September-låt. Emelies ansiktsuttryck är oförglömligt! xD Jag kunde inte sluta garva. MEN! Han var riktigt trevlig, och nu vet vi vad hans snygga kompis heter också ;P


Kvällen slutade med att vi köpte mat på kebabcity och skjutsade hem Freddan och Patrik. Men med tanke på att klockan var 03:30 så sov vi hos Freddan och drog hem vid 13 idag :P

 
 
Emma

Emma

30 september 2007 03:28

Nä men skit i att svara då jag ringer, skulle fråga om viktiga saker men du verkar a annat för dog, det ska jag komma ihår MaRJanne! de sk ajag! Pusshej

http://emmaandersson.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marremaja - 30 mars 2008 22:54

Yes, p.g.a vissa omständigheter kommer jag nu sluta blogga... För alltid!!     Adjö då på er kära läsare! ...

Av marremaja - 25 mars 2008 23:41

Klockan är inte mycket, men jag är ändå helt död.. Kanske inte konstigt med tanke på helgen, men ändå! Har ju massor att göra nu, packa och fixa musik och jag vet inte allt :P Dumt att skjuta upp det nå längre nu kanske.. ...

Av marremaja - 25 mars 2008 15:24

SJUUUUUUKT kul jag har haft sen i torsdags iaf!   Ja, så, torsdag var det studentfest i Sundsvall. Förfestade och hade svinigt kul hos Jonte. Haha, jag vet inte allt som hände där, men jag och Emelie var relativt flummiga iaf ;D Väl nere på krogen da...

Av marremaja - 19 mars 2008 22:34

Hög musik är bra ^^,

Av marremaja - 19 mars 2008 21:03

I thought my heart had learned its lessonIt feels so good when you start outMy head is screaming get a grip, girlUnless you're dying to cry your heart out   It's too clicheI won't say I'm in love   ...

Ovido - Quiz & Flashcards