Alla inlägg den 1 december 2007

Av marremaja - 1 december 2007 15:39

Fredag = Fest!


Iaf igår. Sundsvall var destinationen, och utan att veta vart vi skulle förfesta, vart vi skulle sova eller nånting drog jag och Emelie dit efter att jag slutat jobba. Det visade sig då att Malin var på en företagsfest och bjöd dit oss. Allting inom området av alkohol var GRATIS. Efter några cider beslutade vi oss för att sjunga karaoke ;) När vi två blir en blev det, och vad ska man säga, vi ägde såklart! Ett par cider till och det var Summer of 69 som gällde. När klockan började närma sig 12 slaget fick vi skjuts av Jocke ner till stan och så trippade vi mot Coppers. Blev en riktigt jävla lyckad kväll :D Älskar verkligen att festa i Sundsvall. Sen att det blev desto färre sovtimmar får jag väl leva med, äh, det var LÄTT värt det ;)

Det var bara en liten sak som störde mig denna dag... och det var när jag gick till bilen. Hej, TVÅ BÖTER. På 500kr vardera... för er som är dålig på matte blir det fan 1000 SPÄNN! Hatar att parkera i Sundsvall :P


Som vanligt är det vissa roliga saker som sticker ut mer än dom andra :

Ljustutningen med bilen på väg till Sundsvall

Emelies julkulor

"Va?! Hans kompis?!"

John Wayne


Sen finns det säkert fler saker, men jag kommer inte på dom just nu. ;P


Ovido - Quiz & Flashcards