Alla inlägg den 2 december 2007

Av marremaja - 2 december 2007 21:42

Idag var det skyltsöndag, vilket jag totalt hade glömt bort tills min chef påminnde mig.. och jag flög typ i taket när jag fattade att jag förmodligen för första gången nånsin missade den.

Jag - "Neeej, va tråkigt att missa den.."

Chefen - "Varför är det tråkigt?"

Jag - "Men... det är ju mysigt"


Sen kom jag och tänka på alla skyltsöndagar.. den gången jag och Emma satt på fiket i värmen HELA dagen och tittade på alla som gick ute och frös. Det var iofs flera gången tror jag :) Och den gången jag och.. var det Magda? fick vääärldens skratt attack när vi kollade på Luciauppträdandet. Det var tider det ;)


Men nu till dom absolut jobbigaste nyheterna för dagen. Jag såg att spritflaskan jag hade med till Sundsvall i helgen låg synligt i min ouppackade väska.. Jag VET att så slarvig skulle jag aldrig vara. Och då, POFF, fattade jag att "NÅN" rotat! Så jag skrek på mamma och sa åt dom att sluta gräva i mina jävla saker. Och sen kom den chockerande sanningen fram, det var såklart bara pappa som kollat och mamma hade blivit arg på han också för att han hade gjort det. Ska han rota så kan han väl fan göra det med stil?! Fast grejen är den att han vill att jag ska veta att han vet. Men han vågar inte prata med mig om det, haha, tragiskt! Sen vet han tydligen om att jag snusar också berättade mamma nyss, betyder det att han rotat typ LÄNGST ner i min soppåse också?! Hoppas han fick nåt äckligt på sig medans han gjorde det... typ ett ruttet bananskal eller nåt.

Ovido - Quiz & Flashcards