Alla inlägg den 6 december 2007

Av marremaja - 6 december 2007 23:28

Så här enkelt är det: Jag hatar min pappa.


Och det är inget jag skäms över att jag säger eller har ångrat nån av alla gånger jag sagt det. Försökte banka lite vett i han idag, men gick lika dåligt som alla andra gånger för nu spelar det nästan ingen roll vad han säger.. Inte ens om han menar det, för det är alldeles för sent att fixa nåt nu!


Han har förlorat jobbet som min pappa...

Av marremaja - 6 december 2007 22:16

Idag tror jag att minst hälften av alla beställningar har varit calzone. Kanske inte så intressant för er läsare att veta, men vi hade ganska kul åt det på jobbet iaf ;P


När jag hämtat mobilen hos Nina igår stannade jag kvar och hade filmkväll med henne, Gabbi och LillAnna. Efter filmen snackades det om alla möjliga människor, och jag hade i princip ingen aning om vilka det var. Men äh, det var kul å lyssna på allt ändå :P

Sen var jag och Nina duktiga och la oss i sängen i tid för en gångs skull, dock låg vi och pratade till kl 03.. men ändå :D Vi berättade om alla möjliga konstiga saker vi gjort och jag kom på massa saker jag hade glömt bort. Saker jag faktiskt ville glömma... fast NIna garvade bara åt det och tyckte jag var bra som vanligt ;) Hehe. Imorse när jag skulle köra hem vid 10 höll jag verkligen på att somna. Det var helt SJUKT vad trött jag var... Men det gick iaf bra, och det var inte så stressigt på jobbet så jag klarade dagen galant som vanligt ;)

Ovido - Quiz & Flashcards