Alla inlägg den 8 april 2007

Av marremaja - 8 april 2007 16:30

Fredagen spenderades i Sundsvall med mina käraste legobitar. Egentligen kan jag väl inte säga att det var det roligaste jag varit med om, men det var komiskt som fan.Efter en seg fredag morgon slet jag mig upp ur min otroligt sköna säng och gjorde mig iordning. Efter många om och men kom jag till slut iväg hemifrån och med en nytankad Fjutten sladdade jag till Mimmis hus och hämtade upp henne. Vi poppade Sunblock - Baby baby hela vägen till Sundsvall och hade det allmänt bäst.Vi drog till Fredrik i Timrå och plockade med oss Emelie (fast hon hade sin egen bil, men mja) och åkte mot Birsta.Vi gick omkring och shoppade lite och sen fortsatte vi shoppingen i stan. Jag hittade TILLSLUT ett linne som dög.Vi kände hur våra magar började kurra och skrika efter kebab så vi gick till kebabcity och käkade och satt kvar där ett bra tag medans vi försökte få tag på nåt ställe vi kunde göra oss iordning på... Men vi fick inte napp nånstans. Då var klockan max 15:00. Vi satt oss i Emelie bil och pratade och for omkring till olika ställen.. och kände oss allmänt jävla tragiska :DVid 18:30 ringde nån Micke som Emelie lärt känna helgen innan så vi hängde med han och hans kompisar till en annan Micke. De förfestade lite och vi bytte om till våra heta kläder.Sen drog vi vidare till Linda och började bälja drickat och göra oss iordning. Jag blev jättefull. Sen behöver jag nog inte säga så mycket mer, det blev en kaotisk kväll, men av det jag kommer ihåg vad det rätt kul ändå ;) Och jag har sån hävla tur att jag har Emelie och Mimmi som orkade ta hand om mig. Ni är guld värd.Dagen efter käkade vi kebab och pizza och jag var riktigt bakis. Mimmi fick till och med köra nästan hela vägen hem. Jag kom hem vid 20:00 och då hoppade jag bara in i duschen sminkade mig, fixade håret, bytte om och hoppade in i bilen igen och brummade iväg till Kramfors. Det började med förfest hos Nina. Det var hon, jag, Gabbi och Anna. Sötnosar. Sen kom det några till och efter ett tag drog vi vidare mot en annan förfest som bestod av massa människor jag aldrig sett förr. Och där dansade vi framför tv:n och tog massa kort. Vi kom inte till krogen förrän..euhm.. sent. Och där gick vi bara förbi den långa kön. Det är inte illa att känna rätt människor ;)Vi dansade på högtalarna hela kvällen nästan, det var så jävla kul! Och så träffade jag Petri :D Vilket var ett bra tag sen. När kvällen var slut fick jag skjuts till Toffes lägenhet som han så snällt lånat ut till mig, och väl där pratade jag med Emelie ett bra tag, sen pratade jag med Olof ett ännu mer bra tag och sen ringde jag Toffe men han svarade inte. Så jag bestämde mig för att jävlas lite, fast det kanske inte var så kul som jag tyckte det var.Idag klev jag upp vid 14:00 när Mimmi ringde, då bytte jag om till vanliga kläder och till min stora fasa hade jag glömt packa ner strumpor, men så hittade jag en som jag itne tagit ur sen vi var i Sundsvall. Så jag tog på mig den och gick med en strumpa hela vägen till Ninas lägenhet för att hämta bilen. Jag fick skavsår på ena foten :(Trocaderon jag köpte på konsum var iaf det godaste på länge...Nu ska jag nog brumma in till stan och kolla på hockey snart!

Ovido - Quiz & Flashcards