Alla inlägg den 20 april 2007

Av marremaja - 20 april 2007 00:46

Efter tacosen lät jag magen jäsa och försöka smälta den goda maten...

Jag satte mig vid datorn och poppade musik på max, då jag hörde nåt. Lät som ett pling.. men jag tänkte att det säkert var nåt med låten, men så hörde jag det igen. Undra om det ringde på dörren..

Jag gick dit och någon höll för titthålet så jag öppnade... och där stod Mimmi, Emelie och Toffe med chips, dip och hela köret. Mina underbaringar! Ni är verkligen så jävla bäst!

De åt sin pizza och sedan snackade vi massa och chipsen förbrukades medans vi kollade på Ace Ventura 2 ;)


Nu sitter jag här och pappa gnäller som vanligt, fast just nu skiter jag i det. I princip allt är fixat. Utom mackorna jag ska göra och ha med på bussen till Sundsvall, men mina damer och herrar, jag åker inte förrän halv 5 så det finns massor av tid.

Ovido - Quiz & Flashcards