Alla inlägg den 12 juni 2007

Av marremaja - 12 juni 2007 23:35

Jag och syrran har precis suttit och lyssnat igenom grymt många låtar.. Men Rod Stewart, det är verkligen nåt speciellt med hans röst.


I would give anything I own,
Give up my life, my heart, my home.
I would give everything I own,
just to have you back again.


Det var så kul att lyssna igenom alla gamla låtar, helt sjukt hur många minnen man har till musik, älskar det... Det väcker fram känslor man trodde man hade glömt. 

Och jag blir glad av det, men samtidigt är det alltid lite dystert att tänka tillbaka på det som varit.



Staffan Hellstrand - Romeo i Stocksund

Den låten är verkligen sommaren efter nian och Nicke för mig.


Älskar minnen.

Älskar musik.

Älskar sommaren!

Av marremaja - 12 juni 2007 17:17

I want to party all the time!


Fest på torsdag med Emelie igen, mjaaauu! Ska se till att ha sovit tillräckligt dagen innan den här gången så jag inte somnar vid 23 igen xD

Av marremaja - 12 juni 2007 17:14

Det här hade lätt kunnat bli en dag då jag bara degat i soffan, med tanke på att det inte världens finaste väder ute.

Men jag degade bara till Men in trees och sen diskade jag och gjorde fint i köket, efter det tog jag min iPod, en bok och en filt och la mig ute på studsmattan.

Nu ska jag snart börja göra min och Eles middag, TACOS ;)

Jag börjar nog göra lite mer komplicerade saker till middag en annan dag :P


Ganska typiskt att man blir less på att vara ledig på en gång, all energi försvinner till att inte göra nånting.. så med tanke på omständigheterna känner jag att jag gjort hyffsat mycket idag ändå ;P

Ovido - Quiz & Flashcards