Alla inlägg under april 2007

Av marremaja - 6 april 2007 00:23

Jag hatar att jag är så svartsjuk :SJag som trodde att jag inte var det, men ack så fel jag hade, och ack så konstiga orsaker jag blir det av. Guh. Det är nu man skulle haft det här självförtroendet igen.Nu ska jag packa ruifväskan inför morgondagens bravader; FESTA SÖNDER MIG.

Av marremaja - 5 april 2007 20:34

Snart kommer Mimmi och Toffe hit, mjau!

Av marremaja - 5 april 2007 17:46

När jag blir stor ska jag iaf känna mina barn. Jag ska veta om varje födelsemärke, varje ärr, varje sne tand. Jag ska känna dom så väl så dom inte beöver säga nåt till mig för att jag ska förstå.

Av marremaja - 5 april 2007 11:08

Idag när jag vaknade kunde jag inte få upp mina ögon, fattar inte vad det har tagit åt dom.. dom ska alltid hålla på att muppa på morgonen, fast idag var det värre än vanligt. Sååå jag tog lite sovmorgon. Kändes inte kul att åka till skolan utan att kunna se knappt.MEn nu ska jag snart dit och göra svenska nationella... jag vill inte ens tänka på hur dåligt jag kommer skriva.. Eller nej vad säger jag, jag ska skriva det BÄSTA nånsin ffs!Wish me good luck.

Av marremaja - 4 april 2007 16:25

I’m addicted to the way I feel when I think of you.

Av marremaja - 4 april 2007 13:22

Den här dagen har varit BAJS än så länge. Har varit helt jävla ensammen på skolan och försökt plugga. Och jag är faktiskt ganska stolt över mig själv. Jag har läst igenom svenska häftet osså har jag nästan gjort klart mitt hotell... som jag egentligen skulle ha gjort under min APU, men vi vet väl alla hur mycket jag gjorde då; nada.Nu sitter jag hemma och väntar på att klockan ska bli kvar i två för då ska jag åka till skolan igen. Jag kände verkligen inte för att sitta där och vänta på att tiden skulle gå.. Här hemma går iaf tiden framåt (Y)

Av marremaja - 4 april 2007 00:53

Nu sitter jag här igen. Utan ett liv.Men jag har iaf bra musik att lyssna på.. Men jag vett fan, bord enog dra mig mot sängen. Har inte gjort nåt av det plugg jag hade räknat med att fixa idag.Fick iaf trevligt besök av Emelie och Mimmi idag, dom hade med sig chips, dipp och godis. Mmmumma.Näe, nu måste jag dumpa Toffe på msn som vanligt :/

Av marremaja - 3 april 2007 00:37

Jag ska försöka lära mig. Jag ska.. nångång.

Ovido - Quiz & Flashcards