Direktlänk till inlägg 19 juni 2007

Senaste dagarna i mitt liv ?

Av marremaja - 19 juni 2007 13:28

Hallåe!

Nu var det ett tag sen jag gjorde min röst hörd här, men spill inga tårar för det kära vänner, 'cause I'm back!


I torsdags brummade jag ner till Emelie  i Sundsvall. Mooretjejerna skulle vara där, och min första tanke när jag hörde det var ungefär "Men då borde det ju komma MASSA killar också". Tyvärr var det inte så jävla många killar xD

Vi förfestade med Emelies kompis Niklas och hans tre kompisar. Det var riktigt trevligt, hade lite allsång och sånt :P

Väl nere på 360 kändes det som att man faktiskt hade träffat de flesta som var där, och dom man inte hade träffat presenterade man sig för :)

Det var så förbannat roligt att dansa! Jag och Emelie, vi kan det där vi xD

BÄSTA på hela kvällen var när nån kille kom fram och pratade med mig och Emelie:

Kille - Synd att det var så dåligt väder idag..

Jag & Emelie - Ja.. det var synd.

Kille - Det gör ju så att det inte kommer så mycket folk..

Jag & Emelie - Ja.. tyvärr.

Kille - Men ni får väl betalt ändå?

Jag & Emelie - Va?

Kille - Ja men.. ni måste ju få pengar ändå?

Jag & Emelie - (Då fattade vi att han trodde vi var Mooretjejer xD) Jahaa, ja, joo det får vi!

BWO-kopian skjutsade oss hem eftersom det inte går nattbussar på torsdagar (Lite synd att vi inte kom och tänka på det tidigare än samma NATT)


Sen i helgen har jag inte gjort nåt speciellt.. var och kollade på fotboll. Det var kul, men inte överdrivet kul. Fast sen när jag och Ele kom hem från fotbollen vid 24 hade vi askul! VI skulle först försöka sjunga på singstar, UTAN att väcka mamma och pappa. Det gick inte så bra ^^, Sen kollade vi på "Älskade älskling" som jag kallade den, men ni känner väl igen den mer som "Underbara älskade". Den var inte superbra, men vi hade ändå kul. Ele käkade kall korv och pärsallad och jag tog varm korv och pärsallad.


I söndags käkade jag på Toledos med Ele, Jea och Patrik. Det var riktigt kul, för även om jag inte känner Jea och Patrik direkt var det så avslappnad stämning, dom är värsta schyssta :D

Sen gjorde Emelie, min babe, slingor på mig. Jag ska egentligen inte klaga, men jag tycker änmdå att det är liiite oranget ;P Fast inte ens min syster tyckte det var så farligt och hon brukar ju inte vara sen med att påpeka vad hon tycker xD


Igår så hade vi grillfest hemma hos Mimmi. Enda problemet var att jag fick tandställning på underkäken igår, så det är typ helt omöjligt för mig att käka nånting. Hur som helst, Mimmi och Toffe grillade och jag och Emelie kokade korv och nudlar! Det blev asgott :D Fast innan hann jag dricka upp tamigfan en liter nyponsoppa nästan... Usch. Sen käkade vi tacochips och hade dip. GOOOTT. Fast det var lite krångligt att äta. Vi kollade på John Tucker must die, en riktigt tjejfilm. Men alltså, den var varken jättebra eller jättedålig. Den dög helt enkelt. Och efter filmen dansade vi dancningstage, woho! Var aslängesen jag dansade och det var riktigt kul, jag och Emelie är dancingstage drottningarna skulle man väl kanske kunna säga ;)


Nu ska jag klä på mig och fara till stan!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marremaja - 30 mars 2008 22:54

Yes, p.g.a vissa omständigheter kommer jag nu sluta blogga... För alltid!!     Adjö då på er kära läsare! ...

Av marremaja - 25 mars 2008 23:41

Klockan är inte mycket, men jag är ändå helt död.. Kanske inte konstigt med tanke på helgen, men ändå! Har ju massor att göra nu, packa och fixa musik och jag vet inte allt :P Dumt att skjuta upp det nå längre nu kanske.. ...

Av marremaja - 25 mars 2008 15:24

SJUUUUUUKT kul jag har haft sen i torsdags iaf!   Ja, så, torsdag var det studentfest i Sundsvall. Förfestade och hade svinigt kul hos Jonte. Haha, jag vet inte allt som hände där, men jag och Emelie var relativt flummiga iaf ;D Väl nere på krogen da...

Av marremaja - 19 mars 2008 22:34

Hög musik är bra ^^,

Av marremaja - 19 mars 2008 21:03

I thought my heart had learned its lessonIt feels so good when you start outMy head is screaming get a grip, girlUnless you're dying to cry your heart out   It's too clicheI won't say I'm in love   ...

Ovido - Quiz & Flashcards