Direktlänk till inlägg 29 juni 2007

Rix FM festival i Övik

Av marremaja - 29 juni 2007 01:37

Idag fyllde mamma år. Så jag städade lite, lagade mat och gjorde tårta :D Värsta stolt över mig själv, för allt blev faktiskt OTROLIGT nog bra :P


Iaf, senare på kvällen ringde Emma och frågade om vi skulle dra på Rix FM festivalen i Övik, och eftersom jag inte hade så mycket annat för mig så drog vi. JP hänkade såklart också med ;)
Väl där hade vi otroligt nog inte missat en enda artist. Det var Velvet, Niklas Wahlgren, Sebastian, E-type och sist, men absolut inte minst (eller det kanske han var..) OLA! (Emmas gullisnutt ;D) Jag fick iaf "äran" att ta massa kort med Emmas konstiga kamera. Men några blev riktigt bra. Hur som helst var Olas dansare/bakgrundsångare såå jävla nice. Dreads och tatueringar.. MJAU. Dessutom visade han ganska tydligt att han kunde sjunga och dansa också :D

Efteråt drog vi på McDonalds och käkade glass, drack cola och pratade. När vi väl bestämde oss för att åka fick vi nåt annat att tänka på; en bil fullsmackad (4 pers iaf..) med snygga killar som glodde ;) Sååå vi kunde ju inte annat än stanna ett tag, hähä.


Tack för den här kvällen girls *smack*


Vi gjorde en lista i bilen på väg hem (har dock ändrat lite i Emmas lista.. Ola nämndes LITE för många gånger ;D):
Sötaste: OLA
Roligaste: Biljakten
Nära döden upplevelse: Röd ljuset i Ö-vik
Pinsamaste: E-types dansare
Pappa gå hem, jag skäms: Niklas Wahlgren.
Snygging: Killen på elgittar.

Absolut hetast enligt mig: Olas dansare



 
 
Jp

Jp

29 juni 2007 09:20

men MJAU :P

http://ohjennifer.bloggagratis.se

 
Mrs Svensson

Mrs Svensson

29 juni 2007 11:15

Ja mwen jag och Ola ska gifta oss och få vackra barn! Så det så och då blir han kanske ledsen om han inte får vara med i min blogg! :P

http://emmaandersson.bloggagratis.se

 
Jennifer

Jennifer

27 juli 2007 09:29

Hej! Tänkte bara säga att Olas dansare heter Daniel ;) Och han på elgitarr heter Jocke Ramsell :) Ifall du ville veta vill säga haha :P Hade bra!

http://knasjennifer.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marremaja - 30 mars 2008 22:54

Yes, p.g.a vissa omständigheter kommer jag nu sluta blogga... För alltid!!     Adjö då på er kära läsare! ...

Av marremaja - 25 mars 2008 23:41

Klockan är inte mycket, men jag är ändå helt död.. Kanske inte konstigt med tanke på helgen, men ändå! Har ju massor att göra nu, packa och fixa musik och jag vet inte allt :P Dumt att skjuta upp det nå längre nu kanske.. ...

Av marremaja - 25 mars 2008 15:24

SJUUUUUUKT kul jag har haft sen i torsdags iaf!   Ja, så, torsdag var det studentfest i Sundsvall. Förfestade och hade svinigt kul hos Jonte. Haha, jag vet inte allt som hände där, men jag och Emelie var relativt flummiga iaf ;D Väl nere på krogen da...

Av marremaja - 19 mars 2008 22:34

Hög musik är bra ^^,

Av marremaja - 19 mars 2008 21:03

I thought my heart had learned its lessonIt feels so good when you start outMy head is screaming get a grip, girlUnless you're dying to cry your heart out   It's too clicheI won't say I'm in love   ...

Ovido - Quiz & Flashcards