Direktlänk till inlägg 31 december 2007

"bra dääär"

Av marremaja - 31 december 2007 16:13

Har varit i stan hos syster i princip sen jag vaknade, träffade Emma en sväng när hon och Jonny for förbi i bilen ;P Fick en konstig blick av henne när hon såg min och Eles "nyårsmiddag" (micromat). MEN, nu är det så att jag fick veta för en kvart sen att vi ska käka middag hos farfar och Gulle... 16.30 ?!

Jag har inte duschat, därmed är jag inte iordning för min festkväll på en fläck! Dessutom ska jag och Emelie åka vid 18... kommer iofs förmodligen bli senare, har nämligen upptäckt att vi börjar bli slarvig när det gäller att hålla våra scheman ;) Jaja, det smartaste nu är kanske inte att sitta här utan att besöka duschen!

 
 
Emma

Emma

1 januari 2008 17:03

haha vad bra, jag blev lite orolig över att det börjar spåra ur utan mig i ditt liv lika ofta som förr :P

http://emmaandersson.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marremaja - 30 mars 2008 22:54

Yes, p.g.a vissa omständigheter kommer jag nu sluta blogga... För alltid!!     Adjö då på er kära läsare! ...

Av marremaja - 25 mars 2008 23:41

Klockan är inte mycket, men jag är ändå helt död.. Kanske inte konstigt med tanke på helgen, men ändå! Har ju massor att göra nu, packa och fixa musik och jag vet inte allt :P Dumt att skjuta upp det nå längre nu kanske.. ...

Av marremaja - 25 mars 2008 15:24

SJUUUUUUKT kul jag har haft sen i torsdags iaf!   Ja, så, torsdag var det studentfest i Sundsvall. Förfestade och hade svinigt kul hos Jonte. Haha, jag vet inte allt som hände där, men jag och Emelie var relativt flummiga iaf ;D Väl nere på krogen da...

Av marremaja - 19 mars 2008 22:34

Hög musik är bra ^^,

Av marremaja - 19 mars 2008 21:03

I thought my heart had learned its lessonIt feels so good when you start outMy head is screaming get a grip, girlUnless you're dying to cry your heart out   It's too clicheI won't say I'm in love   ...

Ovido - Quiz & Flashcards