Alla inlägg den 6 februari 2007

Av marremaja - 6 februari 2007 19:57

Johdu, karatefylla är det minsta man kan kalla det jag och Emelie utsatte oss själva för i lördags, men damn. Jag hade kul! Jag var helstressad hela dagen, men när jag väl åkte till Emelie kände jag på mig att det skulle bli en kanonkväll. Väl där bestämde vi en tid att börja dricka, 19:30. Sedan satte vi igång att fixa håret, och eftersom Beatween var på Hullsta och jag hade lovat dom att stå längst fram så tänkte vi att vi skulle göra oss "hullstafina" och krusade HELA håret. Baha. Lucky me att jag inte har lika tjockt hår som Emelie, då hade vi fått stå hela kvällen istället för halva. När vi var klar upptäckte vi ändå att det var 1,5 timme kvar tills vi skulle få börja dricka (JA, vi är blivande alkolister som längtar efter alkoholens berusning). Vi satte oss i tvrummet och kikade på DirtyDancing, när vi insåg att deras "dirtydance" är ju exakt som man dansar på krogen, hähä. Hur som helst gick tiden så vi gick upp till övervåningen och började sminka oss och välja ut vad vi skulle ha för partyoutfit. Klockan blev 19:30. Och vi började bälja i oss våra smaskiga cidrar och snacka massa skit. Klockan blev 21:30 och Emelies lillebror skulle få skjuts till hullsta så vi hänka på i bilen men klev av på Konsum för att köpa snus.. Ajaj Marre, men fan det är svårare att sluta än man tror :S Efter besöket vid kassan och på toaletten lunkade vi mot Valvet (med ett stopp där vi drack upp Emelies äckliga 7.0:a och SKREK "18 ååår SHALALALALA" Eh ja, vi kanske inte betedde oss som det men det var kul att reta alla som skulle på hullsta. :P) På ägen mot valvet träffade vi TOFFE, som sagt att han itne skulle ut men så ville han överraska oss, och det gjorde han verklischen! :D Så han och hans kompis följde med oss. Väl inne hittade jag inte mitt leg (!), men tillslut så.. osså säger vakten "Visst är det du som brukar vara med Jonas?" heh, ja.... den vakten lär inte ha så trevliga minnen av mig sen Annandagen. Hur som helst satt vi oss på några soffor och jag och Emelie hade allsång till U + U'r hand. Tummen upp för oss. Sen upptäckte vi att klockan var 22:55 så vi sprang mot hullsta och löste in oss, gick på toa, dansade som dirtydancing och lyssnade på beatweens första låt. Vi var alltså inne ca 15 min. Sen gick vi ut, och jag VÄGRADE gå in igen.. jag gav bort mitt band till nå stackare som var för liten för att följa med in. Jag såg mina 70 spänn ligga där på botten av ett hav. Helt bortkastade pengar. Sen resten av kvällen var Emelie mycket på hullsta och vi andra veteraner på valvet och shaka. Det var GRYMT jävla kul iaf. Sen när det var slut följde jag med Patrik på en s k efterfest. Det var han, jag och Nicke.. vi drack lite jäger och mjök. Dock var min inte så stark, så den smakade inte skit som deras tydligen gjorde :P Efter en stund ringde syrran så åkte vi hem med henne.Yeah, that was my saturday. Så jävla glad att jag har er, Emelie och Toffe, ni är verkligen roligast att vara med :DBabaj.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards