Alla inlägg den 7 februari 2007

Av marremaja - 7 februari 2007 17:25

Idag klev jag upp 14:30. Gissa hur deprimerande det känns?!Jag fattar verkligen inte, men jag är ledig denna vecka och jag är så genomless på det att jag vill dö. Men samtidigt har jag ingen ork att göra nåt heller. Doh. Men jag hade lovat mamma att jag skulle fixa maten idag, så hon slipper får nån gångs skull. Så vid 15:30 tänkte jag fara in till stan och inhandla wokgrönsaker. Jag hade inte haft nån motorvärmare på, så biljäveln startade knappt. Men efter ett antal försök fick jag tillslut igång den! I have faith in you Fjutten. Min bil sviker minsan aldrig. Eh, nästan aldrig iaf. Så jag brummade in och såg allmänt förjävlig ut, köpte dom jävla grönsakerna (tog för övrig en äcklig blandning upptäckte jag senare). Väl hemma satte jag igång med maten. Jag hatar att laga mat. Men som tur var kom mamma hem och fixade lite av det sista. Alltså.. jag hade glömt salta riset, jag hade glömt krydda och salta kycklingen när jag stekte den, jag hade absolut INGEN aning om vad jag skulle smaksätta skiten med. Osså hade jag glömt göra nudlar.Men men, ska bli intressant och se resultatet nu när mamma varit där och fingrat ;P Jag glömde iaf inte att köpa cola på konsum ;D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards