Alla inlägg den 18 februari 2007

Av marremaja - 18 februari 2007 22:29

Helgen har varit en blandad kompott. Eller hur man säger. Fredags var jag hemma vid 17 från Wintergames. Jag halvsov på soffan och sedan hoppade jag in i duschen och brummade iväg till Patrik :)Lördags klev vi upp vid 7 och käkade frukost (tror inte Patrik tyckte det var det roligaste han gjort på en lördag, hähä.) Sen drog jag mot Hallsta för en lång arbetsdag, trodde jag. Som tur var fick vi sluta kl 13. Eftersom jag inte hade sovit många timmar la jag mig i soffan och sov till 16.. när jag vaknade la jag mig i min säng och sov till 18.30 Då käkade jag och sen försökte jag få tag i Emma på alla tänkbara sätt! När ja ringt runt till alva hennes släkt (okej, kanske inte riktigt) fick jag ÄNTLIGEN tag i henne. Vi kikade på Melodifestivalen, åt chips och sen kollade vi på Idol 05. Min Måns och Emmas Ola. Aw. Våra snyggingar ;)Sen snackade vi en massa och for några varv på stan, förföljde bilar m.m :D Det var SKOJ!När jag kom hem vid 2 blev jag uppe till 4 typ :/ Var itne direkt trött efter att ha sovit hela dagen. När jag väl la mig i sängen kunde jag knappt somna.. det värkte och tjöt i öronen. Sen vaknade jag vid 6 och kunde verkligen inte somna om för det gjorde så förbannat ont. Vid 8 ringde mamma akuten och jag fick en tid vid halv 12. HALV 12!!! Det SÖG så jävla hårt. Jag som skulle kolla på fotboll. Jag kom därifrån sån tid att jag iaf hann se när Ruif vann över Långsele med 2-0 ;) Men jag stannade inte länge. Var inte så roande att sitta där helt ensammen.Väl hemma har jag legat vid tv:n typ. Nu ska jag väl duscha och sova. Det blir nog en lång dag imorron gissar jag...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards