Alla inlägg den 9 februari 2007

Av marremaja - 9 februari 2007 13:47

Jag har problem. Jag har stora problem.Mitt liv går utför och jag kan inte göra något åt det.. men det är ju mitt jävla fel. Jag mår dåligt. Allt som var så bra. Var det verkligen bara skadeglädje? .. Som jag ändå inte fick ut nåt av. Skärpning Marre!Fast det är ju lätt att säga. Jag tror att jag har förstört mig själv litegrann. Eller mycket. Och sen passar "Du vet inte vad du har förrän du förlorar det" in väldigt bra på mig just nu. Jag håller på att förlora nåt jag själv ville förlora ett tag. Men nu har jag kommit på att jag itne vill det, men jag börjar tro att det är försent att fixa det nu.Dock har jag tagit ett väldigt stort steg i mitt liv, jag ringde ett samtal jag velat ringa i 3 år nu. Jag klarade det! Och i framtiden kommer det kanske göra så att jag slipper förstöra för mig själv.Shit vad jag talar i gåtor. fast ni som läser behöver inte veta vad det är jag gjort, bara att jag gjort det ;P

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards