Alla inlägg den 27 augusti 2007

Av marremaja - 27 augusti 2007 01:56

Men du, det med hamstern har jag testat, och det funkar..  


Vilken jävla natt det var igår!!!

Jobbade 16:00 - 01:00, SEN började kalabaliken, jobbet var bara kul. Direkt när jag slutat ringde jag Emma som var på väg hem från krogen, sen var Toffe nästa på listan. Vi kom överens om att träffas på bowlingen, som för övrigt var stängd när jag kom dit. Hur som helst stod han utanför, vi sanckade lite och sen gick vi mot Citygrillen för att träffa Anton. Väl där snackade jag i princip inte ett skit med Anton utan hela min underbara tid utanför Citygrillen i det iskalla vädret använde jag till att försöka banka liet vett i Emelie genom Oscars telefon.. hrrm! Träffade Mimmi en sväng också :P

Iaf, jag skjutsade hem Toffe och sen körde jag hem i en väldans fart för det enda jag ville göra var att sova. 03:48 har jag just lagt mig i sängen och lyckats slappna av. Men vem ringer då? JO, RONNIE. Han och hans kusin kunde inte ta sig hem från Kramfors... och hur jävligt det än kändes så for jag dit och hämtade dom. Var på väg att köra in i en polisbil som stod tvärs över vägen också, rikiga dårar. (På tal om dårar, jag såg Se upp för dårarna ikväll... den var inte så bra som jag hoppats på faktiskt :/ )

05:00 kunde jag ÄNTLIGEN sova. Sen hade jag tur att mamma ringde och väckte mig idag, annars hade jag nog blivit rejält sen till jobbet :P


"Det finns inget sätt att bli nyktrare snabbare på. Det spelar ingen roll om du sover, sticker ut och springer, dricker kaffe eller fan knullar en hamster! Det går inte att bli nyktrare!" - Anton



Tack och bock gott folk, det var allt för mig. Piiip.

Ovido - Quiz & Flashcards