Alla inlägg den 30 augusti 2007

Av marremaja - 30 augusti 2007 23:32

Madde?
Marelene?

Jag heter fan MARRE! Gah :P


Jobb idag igen, och imorron och hela helgen. Och då menar jag verkligen HELA helgen.

Lördag:

12-20 Terrassen

20.30-02.30 Bowlingen

Söndag:

13-20 Terrassen


Men vafan, det är pengar ;) Dessutom gör jag inte av med några pengar heller. Har jag för övrigt inte gjort på senaste tiden överhuvudtaget.. Gick på stan med 700 spänn jag var sugen på att göra av med, men icke. Och eftersom jag inte har tid att festa försvinner inga pengar där heller.. på tal om festa, de senaste gångerna jag har "varit ut" har jag varit nykter och har jag itne varit nykter har jag ändå knappt druckit nåt.. det som känns konstigast är att det känns bra xP Inga minnseluckor, inga saker att skämmas för dagen efter och ingen jävla bakfylla. Jag har faktiskt lärt mig att jag inte ska dricka så mycket. Vet inte hur många dumma saker jag har gjort på fyllan, men dom går inte att räkna på alla fingrar och tår iaf. Har varit nära att mista en vän, eller t.o.m två vänner, har bråkat med/skämt ut mig för mina föräldrar och en hel del andra dumma saker som faktiskt har fått konsekvenser, och allt för den dyra dumma spritens skull. Nä, mitt nya liv känns bra. Slutar jag kl 20 och börjar 13 dagen efter kan jag ändå gå ut, men alkohol behövs inte. Måste faktist ägna en liten rad åt Anton också, på Urkult fick han mig att inse att jag inte behövde dricka mer vilket det inte är många som lyckas med när jag väl har börjat.. fick en liten tankeställare där faktiskt. :)


Men nu är det dags att sova, jobb och kräftskiva i syrrans nya lägenhet väntar imorron! :D 

Ovido - Quiz & Flashcards