Alla inlägg den 31 augusti 2007

Av marremaja - 31 augusti 2007 23:57

... och skriver lite om min sommar, eftersom alla verkar göra det nu ;)

Det är så sant att sommaren fan är över nu, bilen är alldeles blöt på nätterna/mornarna, luften är så kall att den kräver jacka om man ska vara ute mer än 5 min och snart kommer regnet ösa ner varje dag. Mmm, känne rigen det här - min födelsedag är sanrt här. Och fy fan för det :P


Hur som helst har mitt sommarlov varit bättre än något annat sommarlov NÅNSIN! (Förutom sommarlovet efter nian, det var fan kung... men ändå inte bättre än det här).

Jag kan knappt komma ihåg allt jag gjort.. så.. hmm.. jag gör bara en liten lista och ger varje grej ett betyg. Okej? Fint.


Bulgarien - MVG (Kunde fan inte vara annat än kul)

Studenten - VG- (Var både det bästa och sämsta som hänt :S)

Midsommar - G+ (Kommer ju faktiskt bara ihåg en av dagarna..)

Gatufesten - MVG (No words really can tell) 

Roadtrip - MVG ("Det hade jag velat" ;) Du & Jag Emelie)

Laxfestivalen - IG+ (Kan man ge ett sånt betyg? Men jo, för att förfesten var rolig så länge den varade)

Urkult - VG+ (Var ju jävligt bra med tanke på att jag träffade Anton :) Men annars är nog inte Urkult riktigt en festival för mig :P)


Allmänt äga med Emelie, bada med Mimmi och Toffe, fika med Ayam, festa och umgås med Emma, JP, Magda och dom, kolla på Kyle XY med Ele, sovit halva dagarna, bråkat och blvit sams med vänner, gråtit, skrattat... Vilken jävla sommar.


Läget just nu:

Ele har flyttat. Kräftskivan idag var jätterolig :) Trodde det skulle vara döden eftersom mamma och pappa skulle vara där, men vi skrattade så vi höll på att få magkramp allihop.

Anton är min ;) Hehe. Allt känns riktigt jävla bra faktiskt. Förutom att han inte hade tid att svänga förbi mig idag ;P

Jag jobbar och sliter på Terrassen, trivs väldigt bra där nu.


Och jag måste boka en tid hos frissan...


Ovido - Quiz & Flashcards