Direktlänk till inlägg 28 februari 2007

Det är inte horigt nog.

Av marremaja - 28 februari 2007 23:57

GalenHela dagen har varit galen. Började med att det var obligatorisk närvaro på skolan för att sitta på en hård stol, som vanligt, och lyssna på massa om universitet och arbetsförmedligen.Det enda positiva med denna dag var nog Lule-killen ;) Håller helt klart med dig Emma, han var skiiiitsnygg.Tidigare än jag egentligen fick, for jag mot Kramfors för att hämta upp Toffe och för att sedan fortsätta resan mot oändligheten, Sundsvall. :) Det är nämligen studentfest imorron och temat är Pimp and Whoe, with a touch of gold. PANIK. Okej... jag ska alltså se ut som en hora? Vad jag vet var det ingen som har haft lätt för att välja kläder ur garderoben. Och speciellt inte jag. Jag har inte så mycket kläder att välja mellan.. inte om man jämför med Magda t ex ;P (Jag menar inte att Magda har massa Hor-kläder...)Hur som helst tog jag med Toffe som.. euhm.. smakråd och bärhjälp. ;) Toffe: "Men den här då..? Eller näh, det är inte horigt nog"Undra vad Sundsvallsborna tänkte när dom hörde oss diskutera kläderna egentligen... "Horigt? Är det det nya inne-ordet? Ska vi börja säga det nu också eller?"Jag testade massa kläder som var tänkbara kandidater till festen, men kjolen jag blev mest sugen på fanns inte i min storlek. H&M blev tillslut räddaren i nöden. I'll be schoolgirl tomorrow.På vägen hem for vi in på IKEA. jag kollade på den runda sängen jag vill ha och jag föll pladask. Totally in löv. Hähä.Det hände många roliga saker under dagen iaf. Vi besökte två platser som vi inte hade planerat; Timrå och Höga kustenbron.Jag tappade mobilen i bilen.. men den var OMÖJLIG att hitta. (hittade iofs den tillslut när vi stannade på OK för att kunna leta ordentligt)Betalade parkering till 8 imorgon bitti.Mja, allt kanske inte låter så kul, men det var det ;DToffe säger:Typ din 30 minuter långa hångelstund med sängen är ju en personlig favorit :P

 
 
Ingen bild

Emma

2 mars 2007 22:57

Vem var det som fick sitta i samma rum som han och lyssna på hans underbara röst och se hans vackra leende i en HEL halv timma?! Jo men det var jag coh jag såg han först så han är MIN!!! hehe

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marremaja - 30 mars 2008 22:54

Yes, p.g.a vissa omständigheter kommer jag nu sluta blogga... För alltid!!     Adjö då på er kära läsare! ...

Av marremaja - 25 mars 2008 23:41

Klockan är inte mycket, men jag är ändå helt död.. Kanske inte konstigt med tanke på helgen, men ändå! Har ju massor att göra nu, packa och fixa musik och jag vet inte allt :P Dumt att skjuta upp det nå längre nu kanske.. ...

Av marremaja - 25 mars 2008 15:24

SJUUUUUUKT kul jag har haft sen i torsdags iaf!   Ja, så, torsdag var det studentfest i Sundsvall. Förfestade och hade svinigt kul hos Jonte. Haha, jag vet inte allt som hände där, men jag och Emelie var relativt flummiga iaf ;D Väl nere på krogen da...

Av marremaja - 19 mars 2008 22:34

Hög musik är bra ^^,

Av marremaja - 19 mars 2008 21:03

I thought my heart had learned its lessonIt feels so good when you start outMy head is screaming get a grip, girlUnless you're dying to cry your heart out   It's too clicheI won't say I'm in love   ...

Ovido - Quiz & Flashcards