Direktlänk till inlägg 14 augusti 2007

"Tack hej"

Av marremaja - 14 augusti 2007 14:48

Helgen blev inte riktigt som planerat, men hey, den var riktigt kul ändå!

I fredags var det som sagt film/festkväll med Emelie, Anton, Oscar och så hänkade Lillen på. Och som Emelie skrev i sin blogg spårade det ur för mig och henne och blev endast festkväll xD Tror egentligen att Lillen var den enda som kollade på filmen. Fast jag måste ändå säga att det spårade ur mest för Emelie ;) Det är inte ofta hon är fullare än mig, men i fredags var en sån dag!

I lördags var det bara att pallra sig upp och åka till jobbet :) Dock antar jag att Ayam hade rätt, jag måste äta om jag ska orka jobba. 4 mackor på två dagar var aningen för lite för mig. Dessutom hade jag typ ont i hela kroppen ändå, så jag var typ svimfärdig på jobbet. Men det gick ändå hyffsat.

Efter jobbet hade vi planerat att dra till Kramfors på Crousingen, men med tanke på vädret (ÅSKA, REGN, KALLT) så skippade vi det och kollade på film hemma hos mig istället. Alla drack lite smått, utom Emelie ;) Vi kollade på Rush Hour , Sunes sommar och slutet på Casanova.

I söndags var det jobb igen, ENSAMMEN, utan min mentor Ayam. Otroligt nog gick det tydligen bra, för jag fick jobbet!! Marre är inte längre arbetslös! Gissa hur bra det känns :D Börjar jobba på allvar på fredag.

Efter att jag fått de glada nyheterna tog jag med mig en acapulco från jobbet, drog till Emelie och delade med mig av den. (Har btw redan blivit påverkad av jobbet, det ringde nån som sökte mamma och när jag skulle lägga på sa jag "tack hej", haha!) Flera timmar senare for vi till Anton... vet inte riktigt vad jag ska säga om den kvällen. Men sorry Emelie, fattar om du hade riktigt tråkigt iaf. Hur som helst var det nog en nödvändig kväll ändå, eller vad man ska säga :S :P

Måndag vaknade jag och Anton SENT. Jag skulle till arbetsförmedlingen, men det var i princip för sent för det. VI fixade lite med hans bil, jag är hans bilmekaniker ;) Sen blev det Tekken oh ölkväll med Ronnie, hans brorsa och 4 av deras kompisar. Slutade med att Anton hämtade mig där ;P Vi drog till näsåker och umgick med Oscar och Lillen. Drog sedan hem till Anton och försökte fördriva tiden tills vi skulle hämta hans brorsa från nån fest. Och VEGA var det stora samtalsämnet på vägen hem. Vet inte ens vem det är, men tydligen en snygg tjej från Resele? Hähä.


Vaknade vid 12 idag när väckarklockan ringde, vi drog oss till 12.40 och sedan var det bara att åka till arbetsförmedlingen. WOHO, nu är jag inte medlem där längre iaf!

Får se vad som händer ikväll, funderar på att ringa Tofflan.. :)


Just ja, i slutet av månaden kan jag vänta mig en halshuggning av pappa. Det har gått åt äckligt mycket bensin senaste tiden...

 
 
Ingen bild

Emelie

15 augusti 2007 22:53

Haha nee det är faktiskt inte ofta jag lyckas bli fullare än dig ;P Btw, så gjorde det inget att ni lämnade mig "utanför".. jag är nog ganska duktig på det ibland jag med :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marremaja - 30 mars 2008 22:54

Yes, p.g.a vissa omständigheter kommer jag nu sluta blogga... För alltid!!     Adjö då på er kära läsare! ...

Av marremaja - 25 mars 2008 23:41

Klockan är inte mycket, men jag är ändå helt död.. Kanske inte konstigt med tanke på helgen, men ändå! Har ju massor att göra nu, packa och fixa musik och jag vet inte allt :P Dumt att skjuta upp det nå längre nu kanske.. ...

Av marremaja - 25 mars 2008 15:24

SJUUUUUUKT kul jag har haft sen i torsdags iaf!   Ja, så, torsdag var det studentfest i Sundsvall. Förfestade och hade svinigt kul hos Jonte. Haha, jag vet inte allt som hände där, men jag och Emelie var relativt flummiga iaf ;D Väl nere på krogen da...

Av marremaja - 19 mars 2008 22:34

Hög musik är bra ^^,

Av marremaja - 19 mars 2008 21:03

I thought my heart had learned its lessonIt feels so good when you start outMy head is screaming get a grip, girlUnless you're dying to cry your heart out   It's too clicheI won't say I'm in love   ...

Ovido - Quiz & Flashcards