Alla inlägg under augusti 2007

Av marremaja - 10 augusti 2007 14:37

Det här har varit en riktig chilldag än så länge. Vaknade av att mamma ringde (hon är på nolia) och frågade lite om foppatofflorna hon ska köpa till mig. GAH, där försvinner btw 500 spänn :S Sen la jag mig ute i solen på studsmattan och käkade frukost, ringde ett viktigt samtal till Ronnie och sen tog jag en promenad.  Men resten av dagen kommer bli smockad med roliga saker! Ska snart fara till Terrassen och provjobba, sen är det filmkväll med Emelie, Anton och Oscar :) Ska bli kulish xP


Bilden är sen i måndags när jag, Mimmi och Toffe badade :)



Av marremaja - 9 augusti 2007 20:56

Igår förfestade vi i huset Emma är kattvakt i, och det var askul! Spelade spel och drack lite. På krogen var det mer folk än jag hade förväntat mig, så det var nice.


Idag var jag på Arbetsförmedlingen och lyssnade på Folksam.. et verkar vara ett okej jobb ändå, men jag tror knappast att jag kommer söka det. Därimot lämnade jag in min ansökan till Terrassen idag! Och jag ska få provjobba fre-sön några timmar om dagen :) Ayam ska vara min mentor ;)


Ikväll blir det film med Mimmi och Toffe.

Av marremaja - 8 augusti 2007 01:50

Nu är det dags att börja blogga igen, vilket mina kompisar påminde mig om ;)


I helgen var det Urkult i Näsåker och trots massa problem med hur fan jag skulle bo, så löste det sig riktigt bra. Urkult var över förväntningarna faktiskt, men det är ju alltid vilka man umgås som avgör det. =)


Bästa/godaste på Urkult: "Vållullal med lis"



Ikväll har jag umgåts med Emma, Magda, JP och Jörgen. Det var roligt och temat för kvällen blev sex (utan att vi egentligen valde det, tv:n gjorde det åt oss) xD Och imorron blir det utgång. Har faktiskt aldrig varit ute på en onsdag innan, så det ska bli spännande ;D


Av marremaja - 1 augusti 2007 20:41

Farfar ringer på snabbtelefonen mellan våra hus. Ele sitter närmast telefonen och jag en bra bit längre bort..

Ele: "Marre, kan du svara? Jag la precis upp ena benet på det andra."

Ovido - Quiz & Flashcards