Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av marremaja - 2 oktober 2007 23:54

Igår var det som sagt var hockey som gällde, och det var väl hyffsat kul.. MEN, det kan inte bli max-roligt om man inte håller på nåt av lagen ens xD Dock hade jag min MoDo-halsduk bara för att ingen skulle få för sig att jag hejjade på Timrå eller Färjestad ;P


Idag har jag jobbat och kollat på Kyle XY hos Ele, hur i helvete kan dom ta uppehåll nu?! Jag och Ele ska bannemig kolla på avsnitten vi har hemladdade. Palla vänta till 2008 för att få veta fortsättningen :P


Och så har jag pratat, eller jag pratar med Jens just nu! Hans band har spelat in demon, och den ska börja säljas nu :D Jag är så grymt glad för hans skull! Även att dom är så himla bra :) Idag (3 okt) är det även prick 4 år sedan jag och Jens träffades för första gången, kan knappt fatta att tiden sprungit iväg så fort. Känns som det var nyss jag stod där på busstationen och knappt vågade gå fram och träffa han, känns som att det var nyss vi satt nästan tysta i bilen på väg hem och hans tog min hand och flätade ihop med sin. Det är så gulligt när jag tänker tillbaka på det. Jens är verkligen en vän jag aldrig kommer mista.

Wierd In May, köp den!

Ovido - Quiz & Flashcards