Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av marremaja - 9 oktober 2007 05:00

Nu har Emelie precis farit hem. Det var så klart inte den "riktiga" säsongsstarten av Prison Break, men det var kanske tur det för vi satt ändå bara och pratade konstant under hela tiden hon var här. Osså kollade vi på massa gamla festbilder m.m och gjorde om ansikten på den roliga sidan jag hittat. Slutet av kvällen pratade vi om våran blivande lägenhet. Det känns verkligen som att det kommer bli av, även om det alltid finns små hinder, eller vad man ska säga. Men ändå, vi är 19 år unga och vill leva livet, varför ska vi låta nån/nåt stå i vägen för oss?

Av marremaja - 9 oktober 2007 00:10

Okej okej okej, glöm inlägget nedanför!! Eller nej förresten, men om vi säger så här; den kändis som jag skulle bli helt till mig för är HELT KLART Milo Ventimiglia som spelar Peter Petrelli i Heroes.

Mimmi har ju gjort en väldans bra upptäckt, han är med i Fergies video Big girls don't cry. Jag menar, jag har sett videon tusen gånger på jobbet men aldrig var så engagerad så jag har aldrig sett att det är han som är hetingen. Shit, jag har funnit min nya favorit musikvideo iaf!


http://www.youtube.com/watch?v=YnbBVWDtYm0

Ovido - Quiz & Flashcards