Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av marremaja - 4 oktober 2007 22:08

Jag har just insett att jag har världens ondaste kompis; TOFFE.

Som tur är, för han, så är det inte mig han är elak mot!


Han fick ett mejl av nån Sofia (helt klart nån som har skickat fel, eller nån som drygar sig med han). Mejlet skulle iaf vara skickat till hennes kille, som hon tydligen ska gifta sig med också. Och Toffe, den jäveln, svarar på mejlet och låtsas vara hennes kille. Han skriver ett ganska gulligt mejl faktiskt måste jag erkänna. Hur som helst, nu har han fått svar igen xD Jag börjar tycka synd om henne, men jag kan ändå inte låta bli att garva ihjäl mig åt det hela :D

Av marremaja - 4 oktober 2007 03:19

Idag har jag hjälp en vän med massa raggningstips, jag hade så bra förslag att jag nästan blev imponerad själv xD

Nu är klockan iaf JÄTTEMYCKET och jag måste sova så jag pallar jobba imorron =)



"Fan Marre, dig ska jag alltid fråga hädanefter!"

Ovido - Quiz & Flashcards