Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av marremaja - 7 oktober 2007 22:47

Det här har varit en riktigt jävla skön dag. Klev upp vid 14.30, käkade frukost och satte mig vid tv:n. Där satt jag till 18 tiden då vi käka middag. Sen fick jag ett ryck och så har jag städat ur Eles gamla rum fram tills nu :P Nu är det min tur att ha det rummet!

Av marremaja - 7 oktober 2007 04:30

Hej på er alla nattsuddare. Här sitter jag, trött som ett jävla as (gör verkligen ont i ögonen) och aningen dyster. Lär sova hur länge som helst imorron, iofs är det söndag så det är fan okej :D


Denna dag spenderades på jobbet, lite småbakis med det gick kanoners iaf. Sedan käkade familjen middag hos Ele och så kollade vi på Die Hard 4. Pappa somnade som vanligt eller var allmänt jobbig och pratade under hela hans vakna tid, mamma hade några bra kommentarer och jag och Ele var bara helt inne i filmen. Den var faktiskt rätt så bra.

Lite senare under kvällen gick jag och Ele ner på bowlingen. Det var i princip tomt, fast födelsedagsbarnet Toffe var iaf där :) Andersson jobbade så jag stod och pratade med henne medans Ele kutade omkring och jobbade ;P Jag funderade på att dra till Kramfors och då hänkade Andersson gärna på. Vi var inne på Kramm ett litet tag efter 00. Andersson besökte baren med Emma med jämna mellanrum och så shakade vi på dansgolvet.

JP fixade med oss på en efterfest med Marko. Var väl helt okej.. typ. :P Emma blev kalas, MEN hon hade ett allvarligt snack med mig ändå :) Vi hittade även en mobil inne på toaletten som vi tänkte sälja men då kom hon som hade glömt den, typiskt!

Vi drog från Kramfors vid halv 4 iaf, så jävla drygt att köra hem. Guh. Men det var riktigt skönt att vara nykter... gillar verkligen inte personen jag blir när jag dricker.. även om jag var rätt så "lugn" igår när jag festade :P


Men men, nu är det tamigfan sängdags!

Ovido - Quiz & Flashcards