Direktlänk till inlägg 21 oktober 2007

I love to party

Av marremaja - 21 oktober 2007 20:18

Igår bjöds det på party i Kramfors. Jag anlände till förfesten hos Ronnie relativt sent, klockan var nästan 22. Jag satte igång och dricka, dock försökte jag inte komma ikapp dom andra, då hade jag förmodligen blivit alkoholförgiftad eller nåt ;) Förfesten bestod av mig, Ronnie, Martin, Tony och Thomas. Det var riktigt skoj faktiskt! Tony sjöng och dansade med till Big girls don't cry. Lagomt irriterad jag blev över att jag inte hade batteri i kameran då, för det hade varit nåt att dokumentera xD Ronnie försökte sätta på Tony, de sköt bandybollar på varann och var allmänt som dom brukar vara antar jag. Jag och Martin hann dansa lite innan vi drog ner mot Gladan också :D Det sög att Kramm inte var öppet, men hey, Gladan dög också! Av en slump träffade jag en av Toffes gamla klasskompisar så jag var med henne hela kvällen typ. :) Dansa dansa dansa.

Tur att det var ganska varmt imorse när jag skulle försöka orientera mig till Ronnies lägenhet.

Hur som helst så blev jag inte för full den här gången heller. Två gånger i rad (!) Måste vara nåt slags rekord för mig... ;)

 
 
Toffe

Toffe

21 oktober 2007 23:44

Jag antar att det här är ett av få tillfällen då man inte hoppas att det är tredje gången gillt eller hur? ;)

http://toffes-tankar.blogspot.com

 
Magda

Magda

22 oktober 2007 13:40

Haha jaa.. jag satt och skämdes och garvade om vartannat! ;P Haha. Finns ett kort på dig som jag bara älskar! ;D

http://MagdalenaW.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marremaja - 30 mars 2008 22:54

Yes, p.g.a vissa omständigheter kommer jag nu sluta blogga... För alltid!!     Adjö då på er kära läsare! ...

Av marremaja - 25 mars 2008 23:41

Klockan är inte mycket, men jag är ändå helt död.. Kanske inte konstigt med tanke på helgen, men ändå! Har ju massor att göra nu, packa och fixa musik och jag vet inte allt :P Dumt att skjuta upp det nå längre nu kanske.. ...

Av marremaja - 25 mars 2008 15:24

SJUUUUUUKT kul jag har haft sen i torsdags iaf!   Ja, så, torsdag var det studentfest i Sundsvall. Förfestade och hade svinigt kul hos Jonte. Haha, jag vet inte allt som hände där, men jag och Emelie var relativt flummiga iaf ;D Väl nere på krogen da...

Av marremaja - 19 mars 2008 22:34

Hög musik är bra ^^,

Av marremaja - 19 mars 2008 21:03

I thought my heart had learned its lessonIt feels so good when you start outMy head is screaming get a grip, girlUnless you're dying to cry your heart out   It's too clicheI won't say I'm in love   ...

Ovido - Quiz & Flashcards