Direktlänk till inlägg 28 oktober 2007

Fuck this shit!

Av marremaja - 28 oktober 2007 02:17

Jag hatar allt som har med småstäder att göra. Jag börjar faktiskt tro att mamma har rätt, får jag ett rykte efter mig nu kommer jag ha kvar det hela livet. Måste säga att det inte känns superbra.. Fan, saker som hände för snart 2 ÅR SEN drogs upp till ytan igen idag. Men det roligaste är nog ändå hur bittra alla andra är. Jag tror att när en kille inte pallar att tjejen dissar han, så "dissar" han henne istället. Hähä.


Kramfors igår och ÅTERIGEN, massa skitsnack. Dock valde jag att inte lyssna överdriver mycket på det... inte alls faktiskt.

 
 
Toffe

Toffe

29 oktober 2007 23:07

"But I know the neighbourhood, talk is cheap when the story is good. And the tales grow taller on down the line"
Den låttexten stämmer in på alla småstäder, det är bara att vänja sig Marre :/

http://toffes-tankar.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marremaja - 30 mars 2008 22:54

Yes, p.g.a vissa omständigheter kommer jag nu sluta blogga... För alltid!!     Adjö då på er kära läsare! ...

Av marremaja - 25 mars 2008 23:41

Klockan är inte mycket, men jag är ändå helt död.. Kanske inte konstigt med tanke på helgen, men ändå! Har ju massor att göra nu, packa och fixa musik och jag vet inte allt :P Dumt att skjuta upp det nå längre nu kanske.. ...

Av marremaja - 25 mars 2008 15:24

SJUUUUUUKT kul jag har haft sen i torsdags iaf!   Ja, så, torsdag var det studentfest i Sundsvall. Förfestade och hade svinigt kul hos Jonte. Haha, jag vet inte allt som hände där, men jag och Emelie var relativt flummiga iaf ;D Väl nere på krogen da...

Av marremaja - 19 mars 2008 22:34

Hög musik är bra ^^,

Av marremaja - 19 mars 2008 21:03

I thought my heart had learned its lessonIt feels so good when you start outMy head is screaming get a grip, girlUnless you're dying to cry your heart out   It's too clicheI won't say I'm in love   ...

Ovido - Quiz & Flashcards