Alla inlägg den 4 mars 2007

Av marremaja - 4 mars 2007 14:44

Jag upptäckte idag att jag har ett samvete, och det samvetet mår inte bra just nu.Jag borde skjutas. Värre, jag borde dödas!Gårdagen var..hmm.. rolig. Men samtidigt otroligt kaotisk :P Vi har lärt oss att Emelie inte ska dricka en halvliter 40% Polsk vodka iaf. ;)Förfesten var kanoners. Haha. Emelie och Mimmi gjorde sig i ordning och så drack vi en MASSA. För att sammanfatta kvällen kort tog det ett bra tag för oss att gå till stan. Emelie var verkligen kalas. Och jag var ganska kalas jag också. Vi ramlade på nån iskulle och gjorde illa oss. Sen ville Kyrkan på stan hjälpa mig för jag blödde på benet, men så blev det inte ;P Vi gjorde ALLT för att få tag i Fredrik åt Emelie. Jag ringde HEM till Fredrik två gånger. Tur att hans pappa var trevlig iaf, höhö. Vi köade länge till Impuls, men bestämde oss senare för att gå på Valvet istället. Och där dansades det...Idag väckte pappa mig ett ANTAL gånger för att jag tydligen (?) hade sagt att jag ville se starten på Vasaloppet. "NU BÖRJAR DET MARIANNE"Jag går upp... kollar på starten.Pappa: "Det här är nåt man inte får se många gånger.." (han syftade på att det var så himla många som åkte)Jag: "Nä.. bara VARJE år."Pappa: "... Som du luktar kan man ju undra vad du druckit"Jag: "Det kallas sprit."Jupp. Ångrar mig nu. Men jag var långt ifrån nykter när jag vaknade. Hur som helst, vid 11 körde jag in till Emelie och Fredrik. Och sen gick vi till City och käkade kebab. Och vi satt där lääänge. Det var riktigt kul. Pratade om gårdagen och mobbade alla som satt där och åt och vi kom in på dom mest sjuka samtalsämnena ;D

Ovido - Quiz & Flashcards