Alla inlägg den 11 mars 2007

Av marremaja - 11 mars 2007 15:30

Sista fucking dagen på lovet.. imorron ska jag göra svenska nationella, uuuh. Lite nervös faktiskt.Idag har jag inte gjort ett skit. Klev up halv 2 för att Toffe skicka sms och väckte mig. Sen har jag kollat på tv och läst på tjuvlyssnat typ.Kille 1: Ska du till Systemet eller?Kille 2: Aaah, precis.Kille 1: Okej, ska du ut på fredag?Kille 2: Jaa asså, jag vet inte, kanske.Kille 1: Okej, alltså jag tycker inte det är så jävla kul att gå ut. Det är roligare med hemmafester och sånt. Jag går oftast bara ut för att ta en öl, typ efter en match eller så, när man är några grabbar liksom.Kille 2: Jaa, precis! Det är sjyst att sätta sig och ta en öl ibland.Några sekunders tystnad.Kille 1: När fyller du 18 föresten?Kille 2: Om en månad, du ra?Kille 1: I juli…Den är klockren ;)

Ovido - Quiz & Flashcards