Alla inlägg den 23 mars 2007

Av marremaja - 23 mars 2007 23:55

Idag drog jag och Magda på bowlingen för att kolla på hockeyn. Innan hockeyn drog igång satt jag och babblade på om mitt liv, som vanligt, och kände nästan ett tag att jag kanske bara skulle hålla käften med tanke på alla andra människor som var där. Heh... Sen startade matchen. Den var inte roligast att titta på, men dom ledde iaf och det är det viktiga :) Sen gjorde inte stolarna besöket bättre, ryggont och knäont! Patrik och hans kompisaj kom ner också och såg slutet av matchen. När det var slut drog jag och hämtade Mimmi osså for vi och våldgästa Toffe :D Det var trevligt, även om det blev lite onödigt bråk.... ;P

Av marremaja - 23 mars 2007 16:37

Everyday is a new day. Dock känns det inte som det för mig just nu. Alla dagar ser likadana ut :S Så förbannat jävla tråkigt!!!!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards