Alla inlägg den 5 mars 2007

Av marremaja - 5 mars 2007 18:13

Måndag, dag ett av sportlovets alla 7 dagar.Vaknade den härliga tiden 08:00 och var pigg.. Jag svär lite och undrar varför det alltid händer mig, sen lägger jag mgi igen och tvingar mig att somna om. Denna procedur upprepas många gånger tills jag äntligen kliver upp kl 13.. Och under tiden drömdes det många konstiga/läskiga/roliga drömmar :PEfter frukosten (tacos) åkte jag in till Mimmi. Kollade på när hon målade naglarna och sen tog vi en promenad, dock inte så länge för hon kom på att hon skulle laga mat så då drog jag hem. Mamma var också hemma men hon satt i telefon, och när hon lagt på fick jag veta att hon pratat med nån läkare som berättat att min riktiga mormor (euhm, lång historia men jag känner iaf inte henne) kommer att dö inom 5 dagar. Jag kan inte säga att jag är ledsen.. men det är ju ändå tråkigt. Så snart äre Gällivare eller Vettasjärvi (eller hur faaan städerna stavas) som gäller för begravning.Nu ska jag fara på träning!

Ovido - Quiz & Flashcards