Alla inlägg den 8 mars 2007

Av marremaja - 8 mars 2007 16:01

Denna dag har jag hunnit med en massa redan!For för att besiktiga bilen, osså visade det sig att det har blivit nåt lkater med betalningen så jag fanns inte med i registret.. som tur var fick jag en tid 30 min senare. När han kom tillbaka efter besiktingen var jag lite nervös..Jag - Så.. hur gick det? Klarade han testet?Han - Ja.. vad tror du?Jag - Eh.. ingen aning, men jag hoppas det..?Han - Det gick bra det där. En mycket bra bil.Jag förstår inte att jag oroade mig, såklart Fjutten är bäst.Efter det drog jag till polisstation för att förnya passet, men så sa hon att det räckte till 08. Det var jag som hade läst fel.. :PSen vare banken.. fixade visakort. Måste betala Bulgarienresan med MITT visakort för att både jag och Magda ska bli försäkrade.. så jag kände att det vore oschysst att betala med mammas och bara göra mig försäkrad ;P Det gick iaf fort att fixa. Sen drog jag och Mimmi ut till Toffe för en blixtvisit. Kollade på musikvideos typ :)Och nu har jag precis hätt igång pärpannan, så sanrt äre maat.

Ovido - Quiz & Flashcards