Alla inlägg under mars 2007

Av marremaja - 21 mars 2007 02:26

Jahapp.. halv 3 på natten. Det enda som gör att jag fortfarande är vaken är att jag chattar med Toffe. Fast hade jag inte gjort det skule jag bara legat vaken i sängen. Jag tror jag kommit in i en liten "depperiod" nu igen. Gud vad jag önskar att jag hade ton med självförtroende så jag alltid kunde må bra.. jag skulle vilja ha så mycket att jag kunde dela med mig till alla som behöver lite. Men det har jag såklart inte.Det är lite läskigt att tiden går så fort.. jag fyllde fan nyss 18. Men ändå är det mer än 5 månader sen. Läskigt som bara den. Men aja, nu ska jag göra nån nytta. Plugga lite kanske. HAHA, bra att jag har humor. eh..

Av marremaja - 21 mars 2007 00:04

Igår började jag läsa ur mina gamla dagböcker igen. Och jag kan fan bara säga hahaJag skrev i princip dagbok hela nian.. och jag kom och tänka på att skillnaden mellan då och nu, det är att det faktiskt hände saker i mitt liv då. Och jag kände att jag är långt i från samma person som då. Kan inte svara på om det är bra eller dåligt. Men det är fan sjukt hur kul det var att läsa, alla tankar jag hade om olika saker.. kärlek, kompisar, skola.. herregud :DNian.. skulle vara kul att hälsa på där igen. På den gamla goda tiden.

Av marremaja - 19 mars 2007 00:08

Idag spände jag tandställningen, och det känns nu kan jag säga.. hur som helst hade jag tid vid 10:15 idag, fast självklart fick jag inte gå in dit förrän senare. Allan spände och efter att jag fått en ny tid i juni för att få räls på underkäken också, suck, så for jag hem. Och trött som ett as la jag mig och sov och klev inte upp förrän 16:30. Med ångest som fan för att jag missat Fotografisk bild käkade jag iaf middag. Sen kikade jag lite på tv och efter det drog jag mot stan för att pumpa skiten ur mig. Det var alltså pump jag skulle på. hihi. TYVÄRR var det inställt pga sjukdom, och jag som for dit även fast jag fortfarande är sjuk. Så jag och Mimmi tog en promenad istället. En lååång promenad och pratade om allt möjligt som vanligt, dock inte killar som brukar vara huvudämnet. Sen vare prisonbreak... jag önskar jag kunde ha alla avsnitt NU så jag får veta vad som händer! Det är fan en hälsorisk att kolla på det.. lika spännande varje gång.Men men, nu ska jag... jag ska fan inte göra ett skit. Borde sova snart för jag ska till tandläkaren igen 8:30 imorrn, wo ho.

Av marremaja - 18 mars 2007 13:16

Jag fick jobba igår..!!Så jävla gött.Tur att Ele jobbar på bowlingen så hon kunde berätta att jag kunde ställa upp. Det var inte det absolut lättsammaste arbetet, men hey, jag har varit med om tråkigare! FÖrut hatade jag fulla människor, men sen jag själv började dricka har jag ändrat inställning lite, dom är fan ganska roliga. Så länge dom inte är FÖR fulla. Man måste kunna skratta åt dom bara :)Man såg några kända ansikten och några okända..Idag ska jag se hockeyn... gah. Ele fixade så bowlingen har öppet, tack gode Gud..eh.. Ele. SÅ vi ska käka middag där och skrika! Snälla snälla snälla snälla snälla låt MODO vinna. <3

Av marremaja - 17 mars 2007 12:21

Den här morgonen började kanoners för mig. Nån som skulle jobba i garderoben på Tune ikväll har blivit sjuk, så jag kanske får jobba istället för den personen :D Om dom inte hittar nån annan som brukar jobba då iofs. Men jag hoppas jag får... Pengar, hur lite det än är, BEHÖVS.Nu ska vi sanrt fara till mormor och morfar. Dom firar sin 60 år brölloppsdag idag. Damn. Tänk när man har varit gift i 60 jävla år! Det är respekt, speciellt eftersom dom är ett lyckligt par. Älskar dom :)When I’m home alone I just dance by myself.

Av marremaja - 16 mars 2007 14:43

Fredag. Fint. Fredag. Fint. Ja. Jag har inget att säga mer än att det är Fredag. Fint.GUH. Är det nån som förstår hur drygt det är att bara ligga hemma hela jävla dagarna?! Det går inte ens nåt bra på tv:n.. fast ikväll är det iaf Så ska det låta. Weei. Jag har kommit på att jag måste försöka lista ut vad som skulle göra mig lycklig här i livet. Är det att få jobba med nåt jag verkligen brinner för (vilket jag inte vet vad det skulle vara), eller hitta the love of my life, eller bara få ha kvar mina underbara vänner resten av livet? How the hell should I know?Jag önskar att jag visste vad jag vill göra med min framtid. Det enda jag vet är att jag kommer bli kvar i Solle tills jag gjort operationen, alltså minst ett år till.. Yippie. Fast varför klagar jag? Jag vet ju ändå inte vad jag skulle vilja göra i annat fall! Varför klagar jag överhuvudtaget?! Jag ska snart till US and A ;) Hur kung kommer inte det vara. Sen ska jag till Bulgarien och festa sönder mig och få en snygg solbränna hade jag planerat, sen är det ffs studenten när jag kommer hem. Fast mellan alla dessa roliga saker kommer det bli TON med plugg också, och det ser jag inte fram emot.. Nationella, prov, läxor, långa skoldagar. Får fan rysningar bara av att tänka på det.Men men, nu ska jag försöka komma på vad jag ska göra ikväll. Wish me good luck!Guess I don't really know what I was thinking Would've thought we would float, but we kept sinking

Av marremaja - 14 mars 2007 01:26

Hej alla fans, poeten Marre här.Klockan är 01:26 på natten och jag sitter här som nån jävla nörd. Har fått massa music av Toffe som jag knarkar för tillfället. Men jag funderar starkt på att dra mig mot sängen snart..So I got drunkHad sex with all your friendsHaha, så jävla bra texter ;D

Av marremaja - 13 mars 2007 16:15

Jag HATAR verkligen att vara sjuk.. Men att vara sjuk verkar älska mig. Eller hur man säger.Idag var jag och Jeanette till Elisabeth och fick underskrifter sen APUn, st det blev att vi stannade kvar i en timme och bara pratade om allt möjligt :)Sen drog jag till skolan och pluggade flitigt i 30 min, gjorde klart Samhällen och började med Religionen. Fan att jag bara har pluggro i skolans bibliotek och på bowlingen. Aja, tur jag har det nånstans iaf.Får se vad som händer ikväll. Gjorde blonda slingor på Emelie igår, blev jättefint (:

Ovido - Quiz & Flashcards