Alla inlägg under oktober 2007

Av marremaja - 1 oktober 2007 16:20

Nu har jag precis blivit medlem på det där jäkla Facebook.. Pallade inte ha hela hotmailen full av massa förfrågningar om folk som vill bli min vän på nåt ställe jag inte är medlem på! :S Hur är det möjligt ens?

Vet inte riktigt vad jag tycker om stället, fattar inte så mycket än. Fast av vad jag ser på andra verkar det bara gå ut på att ha 3586 kompisar? Aja, just nu har jag ändå inte tid att lägga upp bilder och hålla på att engagera mig xD

Av marremaja - 1 oktober 2007 00:25

Vaknade av att Toffe ringde vid 12 idag, ska jag vara helt ärlig kommer jag inte ens ihåg vad jag sa, SÅ TRÖTT VAR JAG. Sen väckte mamma mig igen vid 13, då var det bara att kasta på sig kläderna, halsa mackorna och kladda ner fejset lite och dra till jobbet. Dagen gick ganska fort idag och nu är man något rikare, älskar att få lön!

Dom som tror att man inte kan ha kul när man serverar pizzor har iaf fel.

Jag: "Azteka?"

Kund 1: "Det är här.."

Jag: "Kär och galen?"

Kund 2: "JAJJEMÄN!"


Kan inte sluta fnittra för mig själv varje gång jag serverar en Kär och galen..


Drog till Ele efter jobbet. Daniel, Emma och deras söta son Alexander var där. Vi spelade Bonde och tölp, jag var nog för övrigt kung längst av alla. ;) Efter kortspelandet fastnade vi vid tv:n och kollade på Och så kom Polly. Emma o.c drog innan filmen var slut, så jag och Ele låg kvar i sofforna och pratade på och så drog jag hem för en halvtimme sen..


Imorron är det hockey som gäller.. Emma lyckades tjata med mig, men jag tror nog det blir kul ändå ;)

Ovido - Quiz & Flashcards