Alla inlägg den 1 november 2007

Av marremaja - 1 november 2007 20:37

Jahapp, vad har hänt sen senast tro.. Sitter typ aldrig vid datorn nu för tiden, och jag kan egentligen inte säga att jag saknar det så fruktansvärt mycket heller :P


Vintertiden hade iaf inte kunnat komma mer perfekt. Vaknade 15 min innan jag skulle till jobbet i söndags och var äääckligt trött fortfarande (klockan var ändå 13.15) Jag slet mig iaf upp ur sängen och gick in i köket, men den klockan visade att den bara var 12.15, då kom jag på att det var jag som glömt att ställa om min klocka! LYCKA! Då var det bara sängen som gällde igen :)


I måndags donade jag och höll på med mitt nya rum, det kommer bli skitfint! Om det nu hinner bli det ens, eftersom Emelie har hittat en lägenhet i Sundsvall som verkade vara perfekt för oss :D Då är det ju flytt snart, hihi ;)

I tisdags hälsade jag på Nina, och vi drog till Sundsvall eftersom vi båda var sugna på att shoppa. Jag köpte inte så överdrivet mycket saker, men jag är nöjd över det jag hittade :) Vinterskor t.e.x Även om jag har fått skavsår som fan av dom nu :S Hoppas det inte fortsätter så..

Det blev att jag sov över hos Nina och sen på onsdagen sov jag typ hela dagen kändes det som. Medans Nina var på tae kwondo (eller hur faaan det nu stavas) på eftermiddagen så träffade jag "Lucky Luke". Haha.

Jag sov hos Nina igen och idag har jag bara jobbat :) Funderar på att dra till Ronnie, men jag vette tusan om jag orkar :P

Ovido - Quiz & Flashcards